Senior Customer Development Manager HURO

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

Ești un jucător cu foame de a crea și de a conduce strategia comercială a Grupului LEGO în regiunea noastră HURO (Ungaria, Adriatica, România, Bulgaria)?

Aduceți-vă cunoștințele comerciale strategice și curiozitatea pentru a ne ajuta să inspirăm și să dezvoltăm mult mai mulți constructori de mâine!


Responsabilități de bază


  • Acționați ca partener de excelență comercială pentru directorul general și echipa de vânzări din unitatea noastră de afaceri HURO
  • Fiți responsabil pentru procesul anual de planificare comercială locală, inclusiv pentru ciclul de planificare a afacerii clienților
  • Dețineți și conduceți procesul și planificarea de vânzări locale (de exemplu, strategii de canal pe termen lung, proprietatea proiectului comercial).
  • Sprijinirea agendei de excelență comercială (de exemplu, identificarea și implementarea de noi rutine și procese de afaceri, evoluția capacităților de vânzări)
  • Sprijină optimizarea investițiilor comerciale în BU prin implementarea modelului de segmentare a clienților (parteneriat cu Finanțe)
  • Asumați conducerea regională pe subiecte/proiecte comerciale selectate
  • Au un rol activ în elaborarea agendei și strategiilor de dezvoltare a clienților regionale și globale


Joacă-ți rolul în echipa noastră pentru a reuși

. ​​Echipa de dezvoltare a clienților din REEMEA (Rusia, Europa emergentă, Orientul Mijlociu și Africa) acționează ca un partener comercial pentru piețele noastre (directori generali și echipe de vânzări) în luarea unor decizii comerciale inteligente pentru a ajunge la mai mulți copii într-un mod durabil.

Aceste decizii includ, printre altele, strategia de canal, strategia de sortiment și listări, segmentarea clienților, excelența în vânzări; și sunt articulate în planuri comerciale locale conduse de echipă.

Ca echipă regională, traducem agenda globală de dezvoltare a clienților în priorități regionale, pe lângă identificarea inițiativelor REEMEA specifice.

Ai ce trebuie ? _ _


  • Cel puțin 5 ani de experiență în funcția de vânzări la nivel superior, cum ar fi Senior Key Account Manager, Senior Customer/Channel Development Manager sau similar
  • Gândire strategică puternică și abilitate de a gândi conceptual (esențial pentru a dezvolta concepte și strategii regionale/globale, cum ar fi strategia de canal, oportunitățile de creștere locală)
  • Abilități puternice de gestionare a proceselor și a proiectelor pentru implementarea și conducerea proceselor de vânzări locale și regionale, simț puternic al livrării
  • Abilități remarcabile de gestionare și comunicare a partenerilor – capacitatea de a alinia și influența oamenii din diferite culturi și niveluri de vechime diferite (de la manager de cont până la director general)
  • Confortabil în instrumentele MS Office (XLS, PPT)
  • Coechipier fenomenal! Lucrul confortabil în organizarea matriceală, în timp ce puteți lucra și independent
  • Cunoștințe atât în ​​limba engleză scrisă cât și orală, cu abilități excelente verbale și scrise
  • Limba maghiară sau română reprezintă un mare avantaj


Ce este pentru tine?

Iată câteva dintre ceea ce să vă așteptați


  • Concediu pentru îngrijirea familiei – Oferim opțiuni îmbunătățite de concediu plătit pentru acele momente importante.
  • Asigurări – Toți colegii sunt acoperiți de asigurarea noastră de viață și invaliditate, care oferă protecție și liniște sufletească.
  • Wellness – Dorim să fii cel mai bun sine, astfel încât să ai acces la aplicația Headspace și la o mulțime de inițiative și programe de bunăstare conduse de echipele locale în care te afli.
  • Reducere pentru colegi – Știm că îți va plăcea să construiești, așa că din prima zi te vei califica pentru o reducere generoasă pentru colegi.
  • Bonus – Facem tot posibilul pentru a reuși împreună. Când obiectivele sunt atinse și dacă sunteți eligibil, veți fi recompensat prin schema noastră de bonusuri.
  • Locul dvs. de muncă – Când vă alăturați echipei, vi se va atribui o locație principală la locul de muncă, adică unul dintre Birourile, magazinele sau fabricile noastre. Echipa de angajare va discuta cu tine principiile modelului nostru hibrid de lucru „Cel mai bun din ambele”, eligibilitatea rolului și frecvența cu tine în timpul procesului de recrutare.


Copiii sunt modelele noastre. Curiozitatea, creativitatea și imaginația lor inspiră tot ceea ce facem. Ne străduim să creăm o cultură a jocului diversă, dinamică și incluzivă la Grupul LEGO, în care toată lumea se simte în siguranță, apreciată și îi aparține.

Grupul LEGO este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Ne angajăm să asigurăm șanse egale de angajare și salariu egal, indiferent de ex. rasă, culoare, religie, sex, origine națională, orientare sexuală, dizabilitate sau identitate de gen.

Grupul LEGO se angajează pe deplin față de drepturile copilului și bunăstarea copilului pe tot globul. Candidații cărora li s-au oferit posturi cu un grad ridicat de implicare cu copiii trebuie să participe la Screeningul de fundal pentru protecția copiilor, ca o condiție a ofertei.

Vă mulțumim pentru împărtășirea angajamentului nostru global față de drepturile copilului.

Imaginați-vă că vă construiți cariera de vis.

Atunci fă-o reală.

Alăturați-vă echipei LEGO® astăzi .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la the LEGO Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la the LEGO Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are the LEGO Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?