Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Esti in cautarea unui mediu de lucru dinamic, intr-o companie inovatoare si orientata catre performanta? Doresti sa te afirmi si sa iti pui bazele unei cariere solide intr-o companie de succes la nivel national si international? Sa stii ca noi cautam oameni ca tine, entuziasti, implicati si sociabili, cu sau fara experienta in domeniul Servicii Client.
Sarcinile tale:
Sa urmaresti sistemul automat de distribuire al comenzilor;
Daca apare o problema (spre exemplu: Un curier are roata dezumflata), sa reactionezi imediat, distribuind comanda altui curier;
Sa urmaresti livrarile pe platforma si sa optimizezi timpi de livrare;
Sa asisti si sa ajuti curierii, raspunzand cererilor lor;
Lucrezi in contact apropiat cu Customer Service si alte departamente ale companiei;
Sa urmaresti programul de lucru al curierilor;
Sa te ocupi de indrumarea si supervisarea noilor angajati;
Sa oferi suport colegilor pentru a rezolva cazuri mai dificile.
Ce oferim noi:
Oportunitatea de a deveni membrul unei company eCommerce, lidera de piata, moderna si in continua dezvoltare;
Pozitie motivanta si oportunitati de dezvoltare intr-o companie internationala;
Program de training introductiv si, aditional, training avansat;
Oportunitatea de a dobandi cunostinte valoroase si aptitudini in mediul de Customer Service;
Dispozitie de lucru intr-un mediu prietenos, echipa tanara si motivata;
Program de lucru flexibil;
Contract de angajare;
Evenimente ale companiei (Teambuilding, petreceri ale companiei).
Ce asteptari avem de la tine:
Energie si motivare pentru a-ti imbunatati cunostintele;
Timp de reactie rapid in situatiile intense;
Abilitati excelente de comunicare;
Abilitati de a lua decizii si atitudine responsabila;
Abilitatea de a lucra in echipa;
Cunostintele despre Bucuresti si/sau Constanta (cartiere, sectoare si strazi principale) si orientarea rapida in spatiu vor fi considerate un avantaj;
Daca esti interesat de oferta noastra, te rugam trimite-ne CV-ul tau!