Senior Customer Success Representative with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Reprezentantul senior pentru succesul clienților, Conturi strategice, Germania este un susținător al clienților, responsabil pentru a se asigura că clienții strategici Veeam folosesc cu succes soluțiile Veeam care ajută la creșterea ratelor de reînnoire, a oportunităților suplimentare de upsell/cross-sell pentru organizația de vânzări și un număr crescut de referințe și/sau studii de caz.


Responsabilitati


  • Lucrați cu clientul în faza de onboarding, asigurând o instalare în timp util și de succes
  • Construiți relații de lucru și strategice puternice cu clienții, acționând ca un consilier informat și de încredere pentru ofertele actuale de produse, precum și pentru oportunitățile viitoare de extindere
  • Efectuați verificări proactive de sănătate a clienților/contului și escaladați problemele după cum este necesar
  • Ajută la generarea de noi studii de caz și referințe cu clienții alocați
  • Lucrați îndeaproape cu echipa Reneals pentru a ajuta la creșterea ratelor ridicate de reînnoire
  • Asigurați-vă că toate activitățile echipei Veeam care ating clientul sunt aliniate cu obiectivele de afaceri ale clientului și cu cazurile de utilizare, astfel încât să poată fi realizat întregul potențial al soluției Veeam.
  • Acționați ca o legătură de escaladare între client, asistența tehnică Veeam și Dezvoltarea produsului pentru a ajuta la rezolvarea problemelor tehnice care blochează adoptarea produsului
  • Oferiți feedback echipei de management al produsului cu privire la caracteristicile cheie sau limitările produsului care inhibă utilizarea și creșterea 
  • Asigurați o colaborare și comunicare clară și consecventă cu Partenerul Veeam al clientului


Calificări


  • Experiență de lucru relevantă dovedită
  • Fluență în limba germană
  • Experiență în dezvoltarea și comunicarea de noi idei și propuneri pentru îmbunătățirea echipei Customer Success  
  • Experiență de lucru într-un rol de succes al clienților post-vânzare     
  • Experiență în managementul proiectelor
  • Răbdare, înțelegere și empatie demonstrate pentru a gestiona eficient conflictele și preocupările
  • Abilitatea de a se adapta la schimbările de rol și responsabilități
  • Autoîncepător cu pasiune pentru succesul clienților
  • Experiență în colectarea și analizarea valorilor de succes ale clienților, inclusiv utilizarea curentă și statisticile cheie de creștere 
  • Înțelegerea tehnologiilor de virtualizare precum VMware și Hyper-V


Veeam Software este un angajator cu șanse egale și nu tolerează discriminarea sub nicio formă pe bază de rasă, culoare, religie, sex, vârstă, origine națională, cetățenie, dizabilitate, statut de veteran sau orice altă clasificare protejată de legislația federală, statală sau locală. . Toate informațiile dumneavoastră vor fi păstrate confidențiale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Veeam Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Veeam Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Veeam Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?