Senior Customer Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare





Rezumatul descrierea postului
Avem în prezent un post de inginer senior de asistență clienți disponibil în Regional Asset Management Customer Support, o divizie a afacerii GE Digital care furnizează soluții software de înaltă tehnologie pentru industriile de utilități și telecomunicații. Echipa regională de asistență pentru clienți lucrează îndeaproape cu clienții, partenerii de afaceri și distribuitorii din Europa, Africa și Orientul Mijlociu, oferind asistență tehnică eficientă de prima și a doua linie pentru întreaga suită de produse Asset Management Geospatial, Smallworld și soluții mobile.
Locație flexibilă, fie în afara birourilor noastre din Histon, lângă Cambridge sau București în România și lucrând îndeaproape cu funcțiile Project Services, Product Support și Engineering din regiune și COE tehnic global, asigurând livrarea unui serviciu de asistență pe deplin colaborativ, bazat pe rezultate ale clienților.

Descrierea postului


Rol
  • Stabilirea unei relații puternice și de încredere cu clienții, reprezentând GE Support pe parcursul întregului angajament al clientului pe ciclul de viață
  • Furnizarea de servicii de asistență critice și furnizarea de proprietate dedicată de asistență pentru clienți în conturile cheie ale clienților
  • Susținerea furnizării tehnice de asistență pentru clienți prin soluții complexe pentru clienți și mai multe suite de produse

Responsabilitati
  • Suport de nivel I și II și managementul cazurilor pentru rezolvarea problemelor, analiza tehnică a problemelor complexe ale aplicațiilor clienților, raportarea defectelor și furnizarea de soluții pentru clienți (inclusiv corecții)
  • Conducerea de recenzii frecvente a clienților pentru a gestiona furnizarea serviciului de asistență, a raporta performanța și a asigura angajamentul proactiv, cum ar fi revizuiri săptămânale ale cazurilor, managementul contractual SLA, coordonarea activităților echipei de întreținere și conștientizarea activităților de programare necesare atât pentru GE, cât și pentru client.
  • Menține conștientizarea tendințelor tehnice și de produs relevante prin auto-învățare/studiu, cursuri de formare și observare a locurilor de muncă, inclusiv schimbul de cunoștințe (vitrine, prezentări, bloguri)
  • Identifică și coordonează resursele necesare pentru rezolvarea problemelor; escaladarea și coordonarea mai multor echipe de expertiză (domeniu, produs, inginerie, partener) acolo unde este necesar pentru a se asigura că SLA-urile sunt respectate
  • Interacțiunea cu echipele de vânzări, comerciale și de livrare a proiectelor pentru a asigura transferul de succes în suport, pentru a susține calitatea succesului clienților și criteriile de acceptare convenite pentru predarea suportului
  • Coordonarea expertizei în domeniu în mai multe echipe pentru a furniza operațiuni de suport de succes și stabile, în timpul fazei de proiect și în sprijinul operațional stabil
  • Promovați îmbunătățirea procesului și revenirea la experiență pentru a oferi succesul clienților

Competente esentiale
  • Licență în informatică sau specializări „STEM” (știință, tehnologie, inginerie și matematică) sau disciplină comparabilă de la o universitate acreditată sau echivalent
  • Client profesionist care se confruntă cu experiență de livrare în domeniul utilităților sau telecomunicațiilor
  • Experiență demonstrată în influențarea echipelor multidisciplinare
  • Abilități excelente de confruntare cu clienții, gestionarea interacțiunilor pentru a stabili credibilitate și încredere
  • Capabil să dezvolte și să execute în raport cu un plan de livrare
  • Cunoștințe excelente de limba engleză scrisă și verbală
  • Comunicați eficient atât verbal, cât și în scris cu colegii și membrii echipei ca membru al echipei incluzive
  • Capabil să prioritizeze și să facă mai multe sarcini, precum și să lucreze ca parte a unei echipe regionale
  • Orientare externă asupra clienților înțelegerea proceselor de afaceri ale clienților

Abilități de dorit
  • Expertiza în domeniu Smallworld utility (EO) sau teleco (PNI) esențială, de preferat Smallworld 5
  • Experiență în administrarea bazelor de date și a sistemelor Smallworld (de exemplu, VMDS, superfișiere, backup și recuperare etc.)
  • Abilități de programare (de exemplu, Magik, Python, Java) și tehnologii web (Javascript, HTML5, CSS, AngularJS) adecvate pentru asistența clienților, de exemplu, depanare, analiza codului și dezvoltarea de soluții alternative
  • Experiență în domeniul energiei electrice și/sau altor utilități (inclusiv telecom)
  • Experiență comercială sau de vânzări cu o înțelegere a definiției domeniului de aplicare, estimarea lucrărilor, costurile, resursele și planificarea, precum și furnizarea și execuția serviciilor
  • Conștientizarea DevOps și a metodologiei agile
  • Expertiză IT – specificații hardware, depanare, sisteme de fișiere etc. Experiență în sisteme de operare UNIX și/sau Windows
  • Cunoașterea metodologiilor de servicii de cele mai bune practici, cum ar fi ITIL și Prince2
  • Experiență în tehnologie Citrix, VMware, cloud computing (de exemplu, AWS și Azure) și tehnologia Containerization (de exemplu, Docker și Kubernetes)
  • Abilități de administrare a bazelor de date (de exemplu, Oracle, SQL Server, Oracle Spatial, Postgres)




Informații suplimentare


Asistență pentru relocare oferită:
Nu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GE Digital locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?