argenx este o companie globală de imunologie care dezvoltă medicamente pe bază de anticorpi pentru pacienții care suferă de boli autoimune severe și cancer. Prin traducerea descoperirilor imunologice în candidați inovatori la medicamente, argenx construiește un portofoliu de clasă mondială de anticorpi de primă clasă, atât în stadiile clinice incipiente, cât și în cele târzii de dezvoltare. argenx evaluează efgartigimod în multiple indicații autoimune grave și cusatuzumab în afecțiunile hematologice maligne, în colaborare cu Janssen, împreună cu avansarea activelor în faza anterioară în cadrul francizelor sale terapeutice. Angajații noștri sunt autodisciplinați, muncitori, curioși, demni de încredere, umili și sinceri. Ei fac alegeri în funcție de ceea ce este mai bine pentru echipă, trăiesc pentru oportunități de a colabora și de a face diferența și sunt piatra de temelie a argenx.
Pentru extinderea echipei noastre Market Access, argenx caută un Senior Director Market Access EMEA.
Responsabilități și responsabilități cheie
Directorul senior Market Access EMEA își va asuma responsabilitatea pentru conducerea activităților de stabilire a prețurilor, rambursărilor, accesului la piață și politicilor din Europa, cu responsabilitatea directă pentru dezvoltarea și execuția strategiei pe diferite canale de plăți și distribuție.
Domeniile tale principale de focalizare sunt
- Sprijiniți șeful P&MA în construirea și coordonarea activității echipei P&MA EMEA
- Asigurați-vă că strategiile regionale și naționale de stabilire a prețurilor și de acces sunt de înaltă calitate și sunt adecvate scopului pentru fiecare țară în parte
- Asigurați dezvoltarea unei înțelegeri profunde la nivel de țară a nevoilor plătitorilor, a abordărilor de luare a deciziilor, a strategiilor și a părților interesate de rambursare a țării și a hărții de influență
- Pe baza informațiilor, dezvoltați o strategie de preț și acces care să încorporeze nevoi suplimentare de dovezi, o propunere de valoare dincolo de droguri, scheme de intrare gestionată și alte acorduri pentru a asigura valoare reciprocă și strategie de preț.
- Instruiți-i pe alții după cum este necesar pentru execuția strategiilor de țară și implicați direct autoritățile externe, după cum este necesar.
- În colaborare cu managerii de țară, conduceți și dețineți procesele locale de prețuri și rambursare pe piețele individuale
- Ajută la definirea unei agende de politici pentru organizație, creând legături clare între politici, afaceri și rezultatele accesului pacienților
- Stabiliți și mențineți relații personale cu plătitori selectați, consilieri, lideri de opinie cheie și alte părți interesate
- Asigurați-vă că planurile globale de dovezi îndeplinesc nevoile țării locale sau completați cu strategii adaptate fiecărei piețe
- Conduce și deține dezvoltarea analizelor economice și a rezultatelor în sănătate (CEA, BIA, povara bolii etc.) necesare pentru accesul, selectarea și coordonarea activității furnizorilor externi
- Asigurați-vă că activitățile de sinteză a dovezilor (evaluări sistematice, comparații indirecte, dezvoltarea dosarelor etc.) sunt efectuate pentru a satisface în mod optim nevoile plătitorilor și pentru a sprijini poziționarea de succes a produsului
- Dezvoltați instrumente de comunicare conforme pentru a fi utilizate în discuțiile cu plătitorii
- Dezvoltarea și menținerea infrastructurii interne de stabilire a prețurilor care urmărește în mod optim prețurile produselor pe piață, adună informații concurente și produce eficient analize de sprijinire a deciziilor (cazuri de afaceri, analize de compromis)
- Sprijinirea dezvoltării unor abordări inovatoare de preț și rambursare, bazate pe valoarea furnizată.
- Asigurați o strategie de negociere coordonată pe țară, cu o abordare de negociere clar definită. Antrenează și antrenează alții prin negocieri și participă direct la negocieri, după cum este necesar
- Colaborați cu echipele de produse și cu echipele de țară pentru a vă asigura că investițiile în servicii și intervențiile pe calea de tratament sunt evaluate de către plătitori
- Sprijinirea execuției obiectivelor mai largi de acces la piață, inclusiv obiective de prețuri, obiective de venituri, calendare de acces și succesul general de lansare
Abilități și experiență dorite
- Cel puțin 10+ ani de experiență relevantă în industrie și/sau consultanță în biotehnologie/farma. Este necesar MD/PhD (de preferat) sau MBA/MS (minim).
- Lansare dovedită și comercializare cu succes a terapiilor în spațiul orfan și al bolilor rare
- Înțelegerea clară a modului de a pune cel mai bine nevoile pacienților pe primul loc, în același timp, atingerea obiectivelor comerciale și de afaceri
- Conștientizarea demonstrată a naturii extrem de reglementate și sensibile a prețurilor farmaceutice
- Capacitatea de a obține informații profunde ale părților interesate externe și de a le combina cu date clinice pentru a dezvolta strategii solide de acces
- Abilitatea de a valorifica relațiile de afaceri stabilite cu segmente cheie de clienți cu acces la piață pentru a asigura acces larg la terapiile argenx
- Abilitatea de a lucra în diverse culturi, limbi și zone geografice, călătorind frecvent. Se preferă mai multe limbi și ar ajuta la asigurarea succesului în poziție.
- Sunteți un conector, construiți relații și colaborați în întreaga organizație pentru a atinge obiectivele companiei
- Exceleți într-un mediu rapid, bazat pe rezultate și foarte responsabil
- Sunteți pragmatic, dar creativ și inovator și conduceți în timp ce vă „suflecați mânecile” pentru a face acest lucru
- Dați dovadă de un lider puternic, cu o capacitate dovedită de a construi, motiva și dezvolta o echipă
- rezonezi cu valorile argenx și ești gata să conduci cultura companiei
- Combini gândirea strategică cu capacitatea de a executa, atât individual, cât și prin echipe de conducere, pentru a atinge excelența operațională în fața obiectivelor provocatoare.