Alăturați-vă unei echipe recunoscute pentru leadership, inovație și diversitate
Viitorul este ceea ce îl facem noi.
Când vă alăturați Honeywell, deveniți un membru al echipei noastre globale de gânditori, inovatori, visători și realizatori care fac lucrurile care fac viitorul. Asta înseamnă să schimbăm modul în care zburăm, să alimentem avioanele într-un mod ecologic, să păstrăm clădirile inteligente și în siguranță și chiar să facem posibilă respirația pe Marte.
Lucrul la Honeywell nu înseamnă doar dezvoltarea unor lucruri interesante. De aceea, toți angajații noștri beneficiază de acces la oportunități dinamice de carieră în diferite domenii și industrii.
Ești gata să ne ajuți să facem viitorul?
SME Finance caută un lider financiar talentat și entuziast care să stimuleze profitabilitatea afacerii în EMEA. Raportând liderului regional de finanțe, persoana se va concentra pe activități de finanțare comercială. Veți juca un rol important în gestionarea performanței financiare și în implementarea strategiilor financiare pentru a obține performanțe de afaceri angajate, în bugetare, prognoză, analiză financiară și raportare. Veți sprijini liderii de afaceri Honeywell și veți sprijini pentru a conduce inițiative și decizii financiare. Veți juca, de asemenea, un rol important pentru a identifica tendințele și evoluțiile în mediile competitive și pentru a sprijini deciziile privind rezultatele managementului. Un astfel de rol este unul critic în organizația financiară, iar persoana care îl deține se va bucura de un nivel ridicat de vizibilitate și împuternicire,
Responsabilitati cheie:
- Acționați ca partener de afaceri pentru a demonstra cunoașterea tehnicilor, instrumentelor și conceptelor de analiză financiară pentru a oferi sfaturi practice pentru a obține rezultate.
- Acționează ca consilier financiar al echipei de conducere pentru a alinia deciziile de afaceri care permit performanța la angajamentele financiare trimestriale.
- Conduceți sistemul de operare de management (MOS) pentru a furniza informații financiare corecte și rapide pentru deciziile de afaceri.
- Execută strategii financiare pentru a atinge sau depăși performanța angajată.
- Efectuați analize financiare aprofundate pentru a identifica oportunitățile de stabilire a prețurilor, productivitatea costurilor, îmbunătățirea marjei de contribuție variabilă (VCM) și a capitalului de lucru și pentru a genera MOR (Revizuirea operațiunilor de management) la închiderea lunii.
- Înregistrarea jurnalelor pentru angajări de garanție, angajamente pentru cheltuieli indirecte efectuate și nefacturate etc.
- Urmărirea încasărilor săptămânale de numerar ca partener al departamentului C2C.
- Responsabil pentru capitalul de lucru și conturile de bilanț.
- Acționează ca partener cu liderul regional de afaceri și echipa sa de vânzări în preluarea comenzilor.
- Gestionați procesul lunar de prognoză, conducând săptămânal îmbunătățirea continuă pentru a reduce variațiile și pentru a identifica riscurile / oportunitățile din prognoză.
- Oferiți analize financiare și sprijin pentru procesul de plan al cererii.
- Conduceți procesul Planului anual de operare (AOP) pentru afiliat/site.
TREBUIE SĂ AVEȚI
- Licenta in finante sau contabilitate.
- Experienta de peste 5 ani in finante sau contabilitate.
- Abilități puternice în aplicațiile financiare ale tehnologiei informației, în special SAP, Hyperion Planning, Business Objects, Tableau și Excel.
- Experiența în analiză financiară într-un mediu de producție/audit este de preferat, dar nu este necesară.
- Engleza, nivel fluent.
PREȚIM
- Abilitatea de a iniția și conduce proiecte/echipe, de a conduce acțiuni și de a oferi recomandări pentru luarea deciziilor.
- Atenție puternică la detalii și capacitatea de a înțelege/interpreta date complexe și de a le comunica într-un mod simplu între grupuri funcționale.
- Persoană automotivată, orientată spre rezultate, care dezvoltă independent soluții.
- Să lucrezi într-o organizație cu ritm rapid.
- Capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte critice, reprioritizarea după cum este necesar.
- chestionează în mod proactiv practicile curente; identifică problemele legate de cauza principală și oportunitățile de îmbunătățire a procesului.
- Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală.
- Abilitatea de a interacționa eficient și cu încredere cu toate nivelurile organizației și între grupurile funcționale.
Honeywell este un angajator cu șanse egale. Solicitanții calificați vor fi luați în considerare indiferent de vârstă, rasă, credință, culoare, origine națională, ascendență, stare civilă, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, dizabilitate, naționalitate, sex sau statut de veteran.