Senior Finance Reporting Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a rolului


Candidatul ideal are cunoștințe foarte bune IFRS locale GAAP și consolidare, în mod ideal experiență Big 4, capacitatea de a respecta termenele limită, capacitate de planificare și organizare și abilități de management de proiect. Raportează către Directorul Financiar și Raportare al Grupului.


Rolul pe care îl vei juca


  • Coordonează procesul de consolidare și raportare IFRS al grupului imobiliar listat.
  • Întocmește situații financiare individuale trimestriale în conformitate cu IFRS.
  • Revizuirea situatiilor financiare statutare intocmite de echipele de contabilitate.
  • Examinați rapoartele privind acordurile bancare întocmite de administratorii de proprietăți locali.
  • Colaborarea cu auditul extern și intern pentru diferite tipuri de misiuni.
  • Coordonează și cooperează cu toate diferitele departamente de afaceri și oferă sfaturi relevante.
  • Pregătiți rapoarte ad-hoc sau analize complexe după cum este necesar.
  • Raportează către directorul financiar și raportare.


Cunoștințe și experiență necesare:


  • Sunt obligatorii cunoștințe foarte bune IFRS, GAAP locale și consolidare, precum și limba engleză avansată scrisă și vorbită.
  • Capacitate de a respecta termenele limită, capacitate de planificare și organizare, abilități de management de proiect, abilități analitice puternice, orientare în echipă, să demonstreze încredere și să-și asume responsabilitatea pentru munca depusă.
  • Experiența celor patru mari în audit extern este foarte importantă, dar nu obligatorie.
  • Minim 8 ani de experiență relevantă.


Elementele de bază ale succesului:


  • Interacționează eficient cu ceilalți, comunicând clar și înțelegând și satisfacând nevoile celorlalți.
  • Excelente abilități de organizare, planificare, motivare și interpersonale.
  • Gândire critică, rezolvare de probleme complexe, judecată și capacitate de luare a deciziilor.
  • Trebuie să aibă o etică puternică a muncii și să fie orientat spre detalii, cu abilități excelente de multitasking.
  • Abilitatea de a prioritiza munca, de a respecta termenele limită și de a lucra bine sub presiune.
  • Abilitatea de a lucra cu informații sensibile sau confidențiale.
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu de echipă, precum și în mod independent și de a fi autonom.


Prezentarea generală a companiei


Suntem un dezvoltator, investitor și operator imobiliar gestionat de proprietar, integrat pe verticală, care beneficiază de o echipă cu înaltă experiență, de o bază de capital substanțială și de o conductă de dezvoltare.

Accentul este pus pe Europa Centrală și de Est, investind predominant în active de retail, proiecte rezidențiale selectate și oportunist în alte segmente imobiliare.

Echipa este formată din profesioniști imobiliari cu înaltă experiență, cu o experiență excepțională, combinând o bază de abilități multidisciplinare integrate de-a lungul întregului lanț de creare a valorii proprietății. Conducerea include fondatorii și foștii directori seniori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est care, în calitatea lor anterioară, au dezvoltat, redezvoltat și operat peste 30 de active de bază.

Capacitatea de investiții în dezvoltare este de aproximativ 800 de milioane de euro. Este disponibilă o capacitate suplimentară substanțială de investiții de achiziție.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MAS PLC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?