Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Experienta:
- 3-5 ani experiență în analiza financiară (ex: P&L, B/S)
- Experiență in Cost Controlling (OPEX/CAPEX) sau pe achiziții (Procurement)
- Cunoasterea de noțiuni specifice (margin, spread, FTP, OPEX/CAPEX), nu doar cele bază (bilanț, rata dobânzii)
- Experienţă în comunicarea cu diverse departamente (ex: business, tehnic, contabil)
- Abilități solide de a prelucra baze de date mari (Excel), de a automatiza rapoarte (Excel), de a crea prezentări (PPT)
- Minime cunostinte de tip project management
- Atitudine pozitivă, deschis către activități noi, dinamice
- Dorința de a se dezvolta continuu, de a învăța și de a se perfecționa
- Atenție la îndeplinirea termenelor de raportare, orientare către rezultat
- Atenție la detalii, persoană responsabilă
- Abilitatea de a lua decizii, de a lucra independent
- Spirit de echipă, bune abilități de comunicare
- Cunoașterea limbii engleze la nivel de expert.
Responsabilitati:
- Vei analiza lunar rezultatele unei linii de afaceri și vei realiza prezentări cu detalii pe deviații versus buget, MoM versus piață
- Vei fi implicat direct în creșterea eficienței analizelor de business, în crearea de noi analize, având drept scop creșterea transparenței cifrelor prezentate către membrii de Board, Group și business
- Vei comunica cu linia de afaceri, având rolul de SPOC (“Single Point of Contact”) pentru toate solicitările ad-hoc, pentru oferirea de explicații cu privire la deviațiile lunare, față de buget sau față de piață
- Vei fi implicat in dezvoltarea raportării
- Vei realiza diverse rapoarte interne sau ad-hoc
- Vei lucra cu aplicatii bancare
- Vei interoga diverse baze de date în vederea dezvoltării de noi rapoarte și analize
- Vei avea permanent o viziune de ansamblu asupra rezultatelor băncii.