Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Rol:
- Managementul riscului ICT pentru sisteme si procesele bancii
- Servicii de consultanta din punct de vedere securitate ICT pentru proiectele si initiativele bancii
Descriere:
- Asigura managementul riscului ICT pentru activitatile bancii (aliniate la bunele practici/ standarde de management al riscului/ reglementari locale si de Grup in vigoare):
- asigura planificarea proceselor/activelor care trebuie evaluate, monitorizarea si raportarea progresului;
- asigura identificarea tuturor elementelor referitoare la sfera de aplicare a evaluarii riscurilor;
- asigura identificarea amenintarilor, evaluarea riscurilor, propune actiuni de tratare a acestora, precum si puncte de imbunatatire;
- prezinta rezultatele si progresul inregistrate catre Management
- Asigura consultanta din punct de vedere securitate ICT privind proiectele si initiativele, analizeaza impactul schimbarilor asupra infrastructurii și a proceselor ICT, precum si asupra cerintelor de reglementare locale si de Grup.
Cerinte/Competente:
- Minim 3 ani de experienta intr-un domeniu asociat securitatii ICT sau audit IT
- Diploma universitara in informatica, telecomunicatii sau in domeniul tehnic
- Limba engleza (fluent, atat scris cat si vorbit)
- Abilitati foarte bune de comunicare, aptitudini de invatare rapida, proactivitate
- Orientare catre rezolvarea problemelor
- Orientare catre client, capabil sa lucreze in conditii de stress