Obiectivul job-ului
Acest rol oferă consiliere/expertiză cu privire la solicitările de afaceri, asigură operațiuni pentru servicii și soluții IT pentru propria regiune, inclusiv integrare, funcții de zonă și procese de afaceri. Influenteaza propria unitate organizatorica.
Mențineți și îmbunătățiți satisfacția afacerii și încrederea în IT prin furnizarea de servicii IT eficace, eficiente și sigure. Minimizați impactul întreruperilor de serviciu pentru a evita costurile și penalitățile.
Responsabilitati:
- Responsabil pentru construirea și rularea serviciilor IT
- Analizarea incidentelor și problemelor sistemului IT, a ineficiențelor și a punctelor slabe.
- Instruirea personalului pentru utilizarea noului sistem IT
- Parteneriat de afaceri pentru utilizatori cheie și echipe de proces
- Contribuție la managementul incidentelor și managementul problemelor
Responsabilitati suplimentare:
- Managementul proceselor și guvernanța pentru operarea serviciilor IT
- Gestionarea incidentelor, problemelor, accesului, evenimentelor și îndeplinirea cererilor
- Luați în considerare și eficientizați serviciile operaționale în cadrul proceselor de afaceri prin
- conduce la îmbunătățirea continuă (integrare)
- Monitorizarea partenerilor externi la nivel operațional
- Responsabil cu gestionarea crizei
- Îndeplinirea nivelului de servicii (operare prin proiectare)
- Contribuiți la stabilirea unei organizații IT de înaltă performanță
Cunostinte functionale:
- Profesionist în sisteme de infrastructură (gestionarea punctelor finale,
- Rețea și comunicații, server, stocare și cloud computing, managementul identității)
- De bază în sisteme de aplicații (ERP, CRM, PLM, Calitate și MES, SRM, Raportare financiară și management, HCM, Servicii de integrare, Instrumente de management al serviciilor IT, Sisteme de analiză de afaceri)
Cunoștințe despre procesele de afaceri:
- intermediar în procese financiare, procese HCM, procese de vânzări, procese de aprovizionare, procese de producție, procese logistice, procese de calitate, procese PDM, procese CAX, procese suportate EDI, procese de management al serviciilor IT pentru furnizorii de automobile (JIT/JIS, lanț de aprovizionare, comandă de livrare) , Livrare avansată, Facturare)
Alte aptitudini:
- Nivel avansat de engleză. Abilitățile într-o altă limbă majoră sunt binevenite
Conducere:
- Rol de conducere proactiv în cadrul echipei / Domeniul de rezolvare a problemei
- Intrări despre arhitectura IT (deseori) și strategie (rar)
- Lider de gândire intern pentru colegii cu mai puțină experiență
- Pregătește/îndrumă profesioniști seniori, profesioniști și manageri de proiect
- Permite schimbări în IT și contribuie la schimbarea în afaceri
Rezolvarea problemelor:
- Domenii cu probleme / Proiecte de dimensiuni medii cu complexitate medie și cerințe de resurse
- Permite IT și contribuie la inovațiile în afaceri digitale
Abilități de comunicare:
- Comunicare internă și externă eficientă în cadrul unei zone complexe/proiect Atinge consens
Abilități interpersonale:
- Independent cu doar îndrumare disciplinară
- Independent intercultural, cu deschidere, sensibilitate interculturală și respect
Beneficii:
Plan personalizat de carieră
Asigurare medicala
Tichete de masă
Sus Multi-beneficii
7 Card
Oportunități de formare locală și internațională
Prezența la conferințe și webinar în funcție de profilul activității
Lucrul cu tehnologii noi și extrem de dorite
Mediu de lucru profesionist si prietenos.
Organizare:
Despre Inetum, flux digital pozitiv:
Inetum este o companie agilă de servicii IT care oferă servicii și soluții digitale și un grup global care ajută companiile și instituțiile să profite la maximum de fluxul digital. Într-un context de mișcare perpetuă, în care nevoile și utilizările sunt în mod constant reinventate, grupul Inetum se angajează față de toți acești jucători să inoveze, să continue să se adapteze și să rămână în frunte. Cu profilul său multi-expert, Inetum oferă clienților săi o combinație unică de proximitate, o organizare sectorială și soluții de calitate industrială. Operând în peste 26 de țări, Grupul are aproape 27.000 de angajați și în 2021 a generat venituri de 2,2 miliarde EUR.
Inetum Romania este un jucator important pe piata de servicii si solutii IT din tara noastra, cu peste 15 ani de activitate. Este o companie stabilă, în creștere și profitabilă, cu peste 500 de angajați, care furnizează, din centrele de servicii din București, Pitești și Constanța, servicii de consultanță IT, servicii de dezvoltare a infrastructurii și software, servicii digitale, soluții pentru Smart City.
Într-un format Agile, echipele noastre lucrează la inițiative cloud, dezvoltare de aplicații, business intelligence, automatizare și proiecte de digitalizare care contribuie la profitul și evoluția clienților noștri. Diversitatea proiectelor noastre oferă membrilor echipei oportunitatea de a învăța și de a crește. Compania a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro în 2021.
LISTA SERVICIILOR
Accelerator de inovație/ performanță
Inetum România oferă clienților soluții industriale inovatoare și durabile pentru a face din Sistemele lor Informaționale un nivel real de performanță.
Consultanță / Panou mare de competențe
Inetum intervine în multe proiecte de la afaceri/organizaționale (PM, Managementul schimbării, Analiză, UAT) până la sfera tehnică (arhitectură, dezvoltare, testare, aplicații și servicii de infrastructură, securitate (conformitate și tehnică).
Avantajul nostru este că putem găsi pentru tine cea mai bună potrivire pe parcursul carierei tale cu misiunea potrivită.
Soluții integratoare / O propunere de valoare orientată spre afaceri
Inetum integrează soluții de întreprindere, care sunt vectori de creștere și performanță pentru clienții noștri.
Centru de servicii / Panou mare de livrari
Inetum construiește un centru de servicii pentru industrializarea serviciilor ca: suport pentru aplicații, întreținere aplicații, inovare, RPA, SaaS, PaaS, Cyber Security 247, Analytics.