Rolul: El/Ea va înțelege și analiza cerințele afacerii cu impact în zona Operațională, Logistică și Retail, asigură că nevoile părților interesate ale companiei PHOENIX România (Farmexim-en-gros, Help Net Farma - Retail, EL Pharma – pre-en-gros) sunt întâlnit.
Responsabilitati cheie :
- Participarea activă la toate întâlnirile Departamentului IT care implică discuții despre evoluțiile necesare în ecosistemul IT Operațional/Logistică și Retail;
- Traduceți cerințele de afaceri în cerințe tehnice, lucrând îndeaproape cu echipa IT (internă, furnizori, grup etc.) pentru a vă asigura că livrarea este în conformitate cu așteptările afacerii;
- Creați specificațiile software și documentația, asigurându-vă că designul la nivel înalt este înțeles clar de către toate părțile interesate;
- Asigura suport pentru testarea solutiilor dezvoltate/livrate;
- Identificați riscurile și propuneți, în timp real, soluții adecvate.
Cerințe cheie:
- Licență în Sistemul Informațional de Management, Tehnologia Informației sau domeniul conexe.
- 5+ ani într-un rol bazat pe tehnologie, IT;
- Excelent în limba engleză vorbit și scris;
- Abilitati de management de proiect;
- Trebuie să aibă bune abilități de comunicare și capacitatea de a lucra cu toate nivelurile de management și personal tehnic.
Noi oferim:
- Mediu de lucru profesionist și prietenos;
- Programe de dezvoltare profesională;
- Servicii medicale private;
- Asigurare de viata;
- Card de fidelitate cu reduceri speciale in Farmaciile Help Net;
- Reduceri bazate pe parteneriate cu furnizorii de servicii/produse.