Senior Learning and Development Lead - Customer Support

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm un lider senior de învățare și dezvoltare care să se alăture echipei noastre de management al cunoștințelor în asistență pentru clienți! Veți conduce un grup de experți în învățare și dezvoltare și veți dezvolta și executa strategia de formare care sprijină obiectivele de asistență pentru clienți.

Dacă sunteți un vizionar bazat pe date, cu o mulțime de experiență de formare, creare de conținut e-learning și design de instruire, iar pasiunea ta este să sprijini oamenii să exceleze, atunci acesta poate fi cu ușurință jobul tău de vis!

Aventurile tale zilnice vor include:
  • Colaborarea cu Support Leadership pentru a identifica nevoile de învățare pentru echipele lor
  • Coordonarea și sprijinirea liderilor de învățare și dezvoltare în proiectarea de soluții adecvate pentru a aborda lacunele de cunoștințe și performanță
  • Menținerea catalogului de cursuri de formare prin îmbunătățirea cursurilor existente, crearea altora noi și evaluarea succesului cursului
  • Proiectarea programelor de onboarding axate pe reducerea timpului de care au nevoie cursanții pentru a atinge competența de rol fără a compromite experiența cursanților
  • Trecând cu vederea crearea de evaluări regulate a cunoștințelor și analizarea datelor pentru a înțelege lacunele de cunoștințe globale
  • Facilitează ateliere și traininguri atunci când este necesar
  • Menținerea platformei noastre de management al învățării
  • Comunicarea strategiei și planurilor de învățare și dezvoltare, precum și a rezultatelor inițiativelor de sprijinire a conducerii și a partenerilor
  • Investind timp și efort în construirea de relații sănătoase și de colaborare cu părțile interesate
  • Participarea la proiectarea angajării și a inițiativelor de dezvoltare a angajaților pentru Customer Support
  • Îmbunătățirea proceselor de instruire pentru a permite echipei să lucreze într-un mod inteligent
  • Mentorarea și instruirea conducerilor de învățare și dezvoltare pentru a le asigura succesul
  • Crearea unui mediu sigur pentru echipa de sprijin pentru învățare și dezvoltare
  • Conducerea prin exemplu și contribuția pozitivă la cultura companiei

Ce căutăm:
  • Peste 3 ani de experiență în L&D, proiectare instrucțională, e-learning, educație pentru adulți și livrare de formare
  • Pasiune pentru tehnologie, educație, date de învățare și asistență pentru clienți
  • Experienta dovedită în crearea de programe de instruire și învățare de succes pentru echipele de asistență pentru clienți
  • O gândire analitică și cunoștințe puternice despre datele de învățare și măsurătorile de succes
  • Excelente abilități de management de proiect și organizare
  • Abilități remarcabile de prezentare și capacitatea dovedită de a simplifica și comunica informații complexe către diferite audiențe într-o manieră captivantă
  • Abilitatea de a explica datele cu claritate și scop la toate nivelurile părților interesate
  • Concentrare puternică asupra clienților cu succes dovedit în rezolvarea problemelor, munca în echipă, flexibilitate, planificare și luarea deciziilor
  • Experiență de lucru cu oameni din medii diferite
  • Abilități puternice de management al oamenilor, mentorat și coaching
  • Abilități clare și concise de comunicare scrisă și verbală, împreună cu o excelentă cunoaștere a limbii engleze
  • Gânditor proactiv, curios și critic, cu o mentalitate de învățare
  • Te descurci într-un mediu cu ritm rapid

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Bolt pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Bolt pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Bolt locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?