Senior legal adviser - perioada determinata

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Senior Legal Advisor

Perioada determinata 12 luni

Despre rol:

Asigura (i) respectarea si aplicarea adecvata a aspectelor juridice si corporative, (ii) examinarea evolutiei legislatiei si a interpretarii consecvente si, totodata (iii) identificarea, evaluarea si monitorizarea riscurilor juridice, in ansamblul lor, la care Banca este sau poate fi expusa, precum si a implicatiilor acestora si, ori de cate ori este posibil, a modalitatilor de diminuare/ eliminare a unor astfel de riscuri in cadrul Biroului Asistenta Juridica Retail

 Principalele responsabilitati:

 

  • Oferirea de suport juridic pentru activitatile si tranzactiile specifice ariilor din Divizia Retail – clienti persoane juridice (Business Customers), realizate prin intermediul unitatilor teritoriale, in relatia cu clientii Retail – persoane juridice (Business Customers);
  • Emiterea de opinii juridice si acordarea de consultanta juridica cu privire la tranzactiile de creditare standard si non-standard si restructurare ale clientilor Retail – persoane juridice (Business Customers) si cu privire la structura acestor tranzactii, conform solicitarilor primite si cu respectarea reglementarilor interne aplicabile;
  • Acordarea consultantei juridice retelei de sucursale/agentii pentru Retail – clienti persoane juridice (Business Customers);
  • Analizarea documentelor aferente garantiilor reale imobiliare si mobiliare, accesorii ale creditelor acordate clientilor persoane juridice (Business Customers), constituite sau propuse a se constitui in favoarea Bancii si elaborarea opiniilor juridice cu privire la acestea, conform reglementarilor interne;
  • Verificarea Conditiilor Speciale de Creditare (non-standard) si a contractelor de ipoteca/altor contracte de garantie ori altor documente aferente tranzactiilor cu clientii persoane juridice (Business Customers), in situatia in care se efectueaza anumite ajustari, cu titlu particular, ale clauzelor contractelor standard impuse de particularitatile tranzactiei, in conformitate cu dispozitiile legale si aprobarile interne;
  • Revizuieste/participa la revizuirea/redactarea de diferite reglementari interne, a caror elaborare/modificare este initiata de catre Directorul Directiei Juridice/ Seful Departamentului Juridic Asistenta Comerciala si se implica impreuna cu Departamentul Asistenta Juridica Generala in furnizarea, ori de cate ori este necesar, de opinii si observatii cu privire la continutul diferitelor reglementari interne in legatura cu activitatile comerciale ale Bancii in relatia cu clientii persoane juridice (Business Customers), a caror elaborare/modificare este initiata de catre alte directii/departamente ale Bancii,
  • Ori de cate ori este necesar, se implica impreuna cu Biroul Asistenta Juridica Generala, in procesul de intocmire/actualizare a modelelor de contracte de credit/garantii folosite de catre Banca in relatia cu clientii persoane juridice (Business Customers);
  • Elaborarea si prezentarea catre salariatii din unitatile teritoriale si/ sau din alte directii/ departamente ale Bancii, la solicitarea acestora, de opinii juridice cu privire la anumite aspecte punctuale legate de activitatea de creditare/restructurare/recuperare/deschidere de conturi/alte activitati ale clientillor Retail persoane juridice (Business Customers) in relatia cu Banca, in scopul identificarii, gestionarii corespunzatoare a riscurilor si propune, in functie de circumstante, modalitati de mitigare a acestor riscuri, din punct de vedere juridic;
  • Administrarea problemelor de asistenta juridica clienti persoane juridice (Business Customers), conform legii si regulamentelor interne;
  • Raportarea catre Sef serviciu asistenta legala Retail, in timp, a problemelor aparute in tranzactiile cu clientii persoane juridice (Business Customers);
  • Respecta dispozitiile legale generale, regulamentele BNR si toate regulamentele interne, procedurile si politicile Bancii, asigurand calitatea activitatii;
  • Asigura realizarea oricaror altor indatoriri cerute de lege sau alocate de catre conducerea Bancii sau de catre Sef Serviciu asistenta  legala Retail.

 

 Competente necesare:

  • Absolvent al Facultatii de Drept
  • Minimum 3 ani in pozitii similare in domeniul bancar
  • Personalitate puternica si spirit proactiv;
  • Capacitati bune de prezentare si structurare a opiniilor juridice, cu focus pe gasirea de solutii;
  • Capacitatea de a opera in conditii de stres si presiune;
  • Capacitatea de administrare a mai multor proiecte in acelasi timp;
  • Motivat, aptitudini pentru munca in echipa si spirit analitic;
  • Abilitati de comunicare (verbal si in scris);
  • Capacitate de organizare a timpului de lucru, de respectare a unor termene stranse;
  • Atitudine pozitiva in rezolvarea sarcinilor de serviciu;
  • Cunostinte bune de limba engleza.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?