Senior Manager Patient Recruitment

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Să conducă livrarea în cadrul strategiilor de recrutare și reținere a pacienților din proiect pentru studiile alocate. Conduce strategiile de recrutare și reținere specifice testului, plasate cu furnizorii, totuși până la finalizarea cu succes la nivel de proiect. Implementează noi strategii de inovare la nivel de proiect lucrând îndeaproape ca membru al echipei de proiect. Livrarea studiului




  • Conducerea proiectelor de recrutare și reținere a inițiativelor
  • Sprijiniți și instruiți managerii de proiect în implementarea aspectelor planului lor de recrutare și reținere a pacienților
  • Oferirea de sprijin suplimentar liderilor de proiect prin colectarea de date și relucrarea aspectelor din Planul strategic de recrutare și reținere a pacienților în momentele în care intervenția în proiect este considerată necesară
  • Oferiți sprijin echipei de proiect pentru a asigura implementarea principiilor și instrumentelor de recrutare și reținere a pacienților
  • Asigurați-vă că strategiile și planurile de recrutare și reținere a pacienților sunt concentrate asupra pacienților, părinților, îngrijitorilor și/sau membrilor familiei
  • Introducerea în Balanced Score Card pentru furnizori, utilizată pentru a evalua succesul strategiilor de recrutare a pacienților și al campaniilor de reținere
  • Lucrați cu echipa de fezabilitate la planificarea timpurie
  • Conduceți strategia de recrutare și reținere pentru un anumit grup de proiecte
Client
  • Poate servi drept suport pentru planurile de recrutare și reținere a pacienților pentru dezvoltarea afacerilor și liderii de proiect
  • Demonstrați proprietatea și responsabilitatea în sprijinul clienților prin rezolvarea eficientă a programelor de studiu
  • Sprijiniți clienții care se confruntă cu întâlniri cu privire la recrutarea și reținerea pacienților, care pot include, dar nu se limitează la capacități, strategii și performanțe ale site-ului și elemente bugetare relevante
Relații
  • Colaborați cu furnizorii pentru a înțelege costurile, furnizarea de servicii și progresul studiului în curs
  • Gestionați în mod proactiv relațiile multiple, precum și recrutarea și reținerea accelerată a pacienților pe toată durata procesului
  • Sprijiniți colaborarea între investigatorii, pacienții și funcțiile grupului de management al calității operaționale pentru a oferi modelare predictivă a pacienților și oportunități ale site-ului pentru a accelera rezultatele și consecvența să răspundă așteptărilor clienților
  • Îndeplinește alte sarcini atribuite de conducere
  • Experiență în cercetare clinică care să includă minim 3 ani de experiență în managementul proiectelor
  • Minim 5 ani de experiență relevantă în cercetare clinică la un loc de investigare sau la o instituție de cercetare relevantă, o organizație de cercetare farmaceutică, biotehnologică sau contractuală
  • Abilități puternice de a negocia și de a menține legătura cu clienții (interni și externi) într-o manieră profesională
III. Educație/Calificări/Certificări și Licențe
  • Diplomă universitară/colegială (de preferință postuniversitară și științe ale vieții) sau certificare într-o profesie asociată a sănătății (de exemplu, asistenta medicală, tehnologie medicală sau de laborator) de la o instituție acreditată corespunzător sau educație și experiență echivalentă
  • Înțelegerea aprofundată a dezvoltării globale a medicamentelor și a procesului de management al proiectelor de studii clinice, cu un accent special pe recrutarea, implicarea și reținerea pacienților
  • Cunoștințe de lucru aprofundate și practice ale Ghidurilor ICH-GCP, inclusiv cerințele/orientările internaționale relevante pentru desfășurarea programelor globale de dezvoltare clinică
  • O înțelegere a aspectelor legate de dezvoltarea afacerii (estimări de timp și costuri, apărarea ofertelor, contracte)
  • Înțelegerea Labcorp și a structurii generale a organizațiilor
  • O înțelegere a procedurilor relevante Labcorp, inclusiv a procedurilor standard de operare
În calitate de angajator EOE/AA, organizația nu va discrimina în practicile sale de angajare din cauza rasei, vârstei, culorii, religiei, sexului, originii naționale, orientării sexuale, identității de gen, dizabilității sau statutului de veteran al solicitantului. Pentru mai multe informații despre cum colectăm și stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să consultați Declarația noastră de confidențialitate. 2220501



Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Labcorp pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Labcorp pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Labcorp locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?