Responsabilitati principale:
• Reprezinta imaginea companiei in piata farmaceutica si ariile terapeutice indicate
• Promoveaza etic produsele din portofoliul desemnat, precum si aliniat cu politicile interne ale companiei, cu strategia si planul de marketing, catre medicii specialisti
• Respecta informatiile detaliate ale produsului, mesajele de promovare si profilul clientilor
• Se mentine in permanenta informat, cautand in mod proactiv informatiile despre produsul aflat in promovare
• Identifica expertii in domeniu
• Dezvolta un parteneriat strategic pe termen lung cu toti clientii companiei, stabilind colaborari interdisciplinare
• Monitorizeaza riguros activitatea de promovare in teritoriul alocat
• Activitatea de planificare si raportare este facuta la timp, in mod corect si detaliat, respectand politica de raportare a companiei
• Analizeaza lunar datele disponibile din rapoartele companiei si identifica, pe baza acestora, un plan de actiune trimestrial
• Identifica riscuri si oportunitati de business, propunand solutii adecvate catre RSM
• Identifica si gaseste solutii la nevoile clientilor
Profil:
• Studii superioare absolvite – facultatea de Medicina constituie un avantaj
• Cel putin 5 ani de zile experienta ca Reprezentant Medical, experienta anterioara pe aria terapeutica gastroenterologie fiind un plus
• Demonstreaza foarte bune tehnici de prezentare
• Buna cunoastere a limbii engleze
• Foarte buna cunoastere a pachetului MS Office, Internet, Email
• Permis de conducere valid
• Disponibilitate pentru calatorii extinse
• Orientare spre rezultat
• Centrat pe client
• Foarte bune abilitati de comunicare
• Inovatie si initiativa
• Abilitati de lucru in echipa
• Foarte bune abilitati organizatorice