Senior Payroll Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

Rolul specialistului senior în salarizare este de a produce statul de plată pentru clienți; acţionând ca punct de legătură al acestora pentru procesarea salarială. În plus, acest rol va participa la testarea sistemului după cum este necesar, va oferi consultanță clienților și altor părți interesate.

Responsabilitati
  • Responsabil și pe deplin responsabil pentru funcția de salarizare și audit a mai multor clienți
  • Responsabil cu programarea și rularea statelor de plată ale clienților alocate, urmând procedurile standard de operare
  • Menține înregistrări complete, exacte și la timp ale clienților și angajaților, pe baza solicitărilor în timp real
  • Menține notele complete și precise ale profilului clientului, precum și instrucțiunile de procesare pentru fiecare client
  • Echilibrați statele de plată respective pe baza calendarului de sfârșit de an și remiteți toate remitențele terților la date scadente definite, finalizați toate echilibrarea la sfârșitul anului, depunerea și raportarea respectivă
  • Utilizați toate instrumentele interne și procesele definite pentru a asigura productivitatea optimă, excelența serviciilor și pentru a face recomandări pentru cele mai bune practici clienților
  • Inițiază apeluri pre și post producție cu clienții
  • Răspundeți la apelurile clienților (clienți dedicați, precum și alți clienți)
  • Lucrați cu suport tehnic intern, diferite departamente de producție și hub-uri suplimentare de servicii ADP, după cum este necesar, pentru a identifica o rezoluție.
  • Oferiți feedback și sugestii cu privire la produse, probleme, procese și proceduri pentru a spori eficiența și îmbunătățirea continuă
  • Sugerați îmbunătățiri ale proceselor și instrumentelor de control
  • Asigurați controale de calitate în procesul de salarizare și actualizați documentația - inclusiv reconcilierea rezultatelor și verificări de audit
  • Evidențiați și escaladați chestiunile relevante care pot afecta funcționarea statelor de plată ale clienților
  • Asigură urmărirea hărților de proces și a fluxurilor de lucru, inclusiv ținerea la zi a instrumentelor de urmărire, a bazelor de date și a SOP-urilor
Calificări necesare
  • Stăpânire perfectă a limbii franceză/germană și engleză, atât oral cât și în scris, minim B2
  • Stăpânirea instrumentelor de birou Windows,
  • Abilitatea de a gestiona datele în număr mare și de a se integra într-o echipă,
  • Abilități excelente de service clienți
  • Fundal preferat de salarizare
Educaţie
  • Licență/certificat, un atu sau experiență echivalentă în administrație/serviciu clienți/HR
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP: ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?