Senior Product Manager (Advanced Automation)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere și expansiune rapidă și căutăm un Manager de produs senior care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!


Căutăm un manager senior de produs calificat care să se alăture echipei noastre Acronis Cyber ​​Platform pentru a dezvolta în continuare platforma noastră de management al afacerilor „Advanced Automation”, care este dezvoltată intern și să ne ajute să impulsionăm adoptarea și creșterea ecosistemului Acronis Cyber ​​Platform.


Fiecare membru al echipei noastre „A-Team” are un rol instrumental și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere a Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-un ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu de lucru. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, hotărâtor și „nu renunța niciodată”.


Ce vei face


  • Faceți cercetări de piață, discutați cu partenerii și cercetați utilizarea instrumentelor RMM, PSA și de management al afacerilor pentru a defini oportunitățile de îmbunătățire a produselor
  • Colaborați cu echipa de dezvoltare a afacerilor pentru a stabili și dezvolta parteneriate cu RMM, platforma de contabilitate, sistemul de plată și furnizorii ISV
  • Lucrați cu furnizorii, partenerii strategici și părțile interesate pentru a defini domeniul de aplicare al noii funcționalități, îmbunătățiri funcționale și pentru a contribui la foaia de parcurs de automatizare avansată
  • Scrieți cerințe de afaceri, cerințe tehnice, specificații de caracteristici, creați wireframes și documentație de produs, participați la proiecte UX
  • Lucrați cu designeri, cercetare și dezvoltare, QA, securitate, arhitectură și alte echipe pentru a finaliza domeniul de aplicare și pentru a obține domeniul de aplicare acceptat, pentru a facilita comunicarea pe tot parcursul procesului de dezvoltare în cadrul Acronis pentru a asigura lansarea în timp util a funcțiilor și îmbunătățirilor de înaltă calitate
  • Pregătiți strategia de lansare pe piață, lucrați cu partenerii și echipele de vânzări, marketing și asistență Acronis la lansare și accesați activitățile de piață
  • Lucrați cu alte RMM, platforme de contabilitate, sisteme de plată și manageri de produs ISV pentru a vă asigura că proiectele de integrare sunt aliniate cu strategia generală de integrare Advanced Automation și contribuie la strategia de produs Acronis


Ce aduci (experiență și calificări)


  • 3+ ani într-un Product Manager sau un rol similar într-o companie de integrare software sau sisteme
  • Înțelegerea și experiența în tehnicile de descoperire, optimizare și livrare a produselor, precum și în procesul de dezvoltare
  • Abilitatea de a multitasking și de a gestiona mai multe proiecte în paralel
  • Abilități excelente de gestionare a proiectelor, a riscurilor și a relațiilor
  • Abilitatea de a interacționa și de a comunica cu o mare varietate de părți interesate, inclusiv de nivel C
  • Excelente abilități de comunicare, interpersonale și prezentare
  • Fluent engleză


DORIT


  • Context și experiență în ecosistemul MSP
  • Antecedente și experiență în managementul produselor RMM sau PSA


Cine suntem noi


Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


NOI OFERIM


  • Remunerare atractivă
  • Carte de sport
  • Tichete de masa
  • Asigurare suplimentară de sănătate
  • Concediu anual plătit de 25 de zile lucrătoare
  • Bilete pentru conferințe și seminarii
  • Atmosferă provocatoare și proiecte interesante
  • Dezvoltarea viitoare a carierei într-o companie multinațională


Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acronis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acronis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acronis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?