Candidatul ideal
Minimum 10 ani experienta in management-ul de produs, in urmatoarele domenii relevante – definirea si implementarea de aplicatii de gestiune, aplicatii de suport pentru clienti Micro si/ sau IMM; aplicatii de tip internet banking, aplicatii de plata etc.
Absolvent studii superioare;
Limba engleza avansat - nivel conversational;
MS Office, Word, Excel, PowerPoint – nivel avansat;
Un mix de creativitate si gândire critica, obiectiva, cu o buna capacitate de analiză si sinteză;
Cunoasterea nevoilor clientilor prin cercetare si studii de piata;
Persoana structurata, organizata si ordonata;
Excelente abilități de comunicare (verbala si scrisă) si prezentare; buna relationare cu toate nivelurile ierarhice din companie;
Drive, energie si fermitate in sustinerea ideilor;
Capacitate de a lucra in echipă, dar si de a indeplini responsabilitati in mod individual;
Preocupare pentru un proces continuu de invatare, pentru a fi la curent cu noutatile din mediul de business, pasionat de inovare si user experience;
Cursuri de product management/ vanzari;
Cunostinte de legislatie comerciala;
Disponibilitate deplasari frecvente, permis de conducere categ. B;
Creativitate in dezvoltarea de noi linii de produse si evaluarea pietei concurente;
Cunostinte de marketing de Comunicare de produs;
Descrierea jobului
Identifica oportunitati de noi produse si defineste strategia de dezvoltare a acestora
Intelege nevoile clientilor si defineste specificatiile de dezvoltare a produsului
Participa impreuna cu echipa de proiect la dezvoltarea si lansarea in piata a produsului
Defineste si construieste fisele de produs.
Este responsabil pentru intreg ciclul de viata al produselor noi din portofoliu:
analiza si studiu de piata
concept produs - inclusiv analiza de costuri si beneficii, strategie de pret, impreuna cu echipa Financiar
identificarea si contractarea contributorilor/ partenerilor interni si externi
implementarea produsului
documentarea corespunzatoare – pregatirea, reconcilierea si aprobarea tuturor materialelor si documentelor necesare, cu echipele contributoare si echipa de management a companiei: fisele de produs, specificarii functionale, de business, pentru pregatirea implementarii, manuale pentru utilizatori, manuale pentru echipele Operatiuni (de exemplu Call Center), procedura de lucru (dupa caz)
lansarea produsului - Dezvolta, organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza strategiile si tacticile de lansare si de promovare ulterioara ale produselor alocate. Participa la realizarea materialelor de comunicare si promovare (cataloage, oferte speciale, brosuri) si raspunde de calitatea si corectitudinea informatiilor inscrise
evolutia ulterioara a produsului (inclusiv a produselor din portofoliul alocat, chiar daca nu a participat la implementarea initiala) – definirea si implementarea unor noi functionalitati, modificarea celor existente pentru a raspunde mai bine cerintelor clientilor, optimizarea fluxurilor de vanzare si orice alte actiuni necesare pentru imbunatatirea experientei utilizatorilor si cresterea volumelor
este responsabil pentru pregatirea materialelor de training si livrarea de sesiuni de training, cel putin pentru utilizatorii cheie (modelul train the trainer)
Este direct responsabil pentru realizarea obiectivelor de vanzari pentru produsele din portofoliul alocat. Acorda suport echipei de vanzari, urmarind implementarea planurilor de actiune
Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare si dezvoltare teritoriala a afacerii, prin prisma produselor din portofoliu
Participa la discutiile cu partenerii pentru a explica avantajele utilizarii produselor oferite si pentru a culege informatii despre utilizarea produselor din portofoliu
Centralizeaza, analizeaza si intocmeste rapoarte privind situatiile existente din teritoriu (oportunitati si amenintari) si face propuneri pentru rezolvarea eventualelor probleme aparute
Efectueaza vizite la clienti impreuna cu reprezentantii de vanzari ai companiei
Asigura materialele necesare activitatii echipei de reprezentanti de vanzari.