Crossover este sursa #1 din lume de locuri de muncă la distanță cu normă întreagă. Clienții noștri oferă plăți de top pentru talentul de top. Recrutăm acest rol pentru clientul nostru, GFI Software. Ai ce trebuie?
Această oportunitate unică la GFI combină inovația tehnologică de ultimă oră cu o cultură corporativă centrată pe produs. Vă veți concentra pe satisfacerea nevoilor actuale de securitate a informațiilor clienților prin dezvoltarea de produse în acest rol. Clienții din întreaga lume și un canal partener puternic vă vor ajuta să identificați așteptările pieței.
Credem că VP-ul Managementului Produselor Comerciale este un lider care poate articula viziunea asupra produsului și poate inspira echipa cu ideile sale pentru a oferi foaia de parcurs. Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să aveți ambiția de a deveni cel mai important expert în produse din lume în securitatea informațiilor pentru clienții B2B.
Ce vei face
Fiecare zi prezintă o nouă provocare! Ar trebui să fiți capabil să rezolvați mai multe sarcini din diverse domenii și să vă prioritizați eficient eforturile.
Unele dintre activități sunt:
- Formulați povești de utilizator pentru funcție
- Prezentați strategia de produs echipei
- Interviu de descoperire a clienților privind designul caracteristicilor
- Revizuirea stocului de produse
- Investigație de analiză a produselor pentru a defini oportunitățile de creștere a veniturilor
Responsabilități cheie Senior Product Manager
- Definiți strategia de produs și formulați o viziune pentru funcții noi
- Organizați procesul de comunicare cu părțile interesate și în cadrul echipei
- Sistematizați cerințele de produs pentru a defini un domeniu clar de caracteristici care urmează să fie livrate
- Introduceți un proces transparent de luare a deciziilor despre produse
- Oferiți analize ale concurenței și cercetări de piață pentru decizii clare despre produse
- Pregătește descrierile produselor și documentația necesară pentru echipă
- Colectați și organizați date și analize
Cerinte de baza
- Licențiat. Preferință: BS cu accent în inginerie
- Peste 5 ani de experiență în proprietatea produsului software B2B pentru piața IMM-urilor
- Peste 5 ani de experiență în 2 dintre următoarele domenii de produse software: securitatea rețelei, detectarea amenințărilor, comunicații, soluții pentru IMM-uri bazate pe cloud
- Experiență verificabilă în aducerea cu succes a noilor produse software pentru IMM-uri pe piață
- Experienta in dezvoltarea de noi produse de la zero
- Dorința de a învăța produse și tehnologii noi
- Disponibilitate de a începe lucrul în termen de 30 de zile de la primirea unei oferte
Cerințe plăcute
- Experiență în due diligence și M&A
- Capabil să înțeleagă rapid noua tehnologie și să o aplice pe produs
- Capabil să gestioneze mai multe echipe distribuite
Despre GFI Software
GFI Software dezvoltă aplicații esențiale pentru întreprinderile mici și mijlocii. Peste 80.000 de clienți aleg soluțiile GFI pentru gestionarea rețelei și aplicațiile de performanță, securitate și colaborare. Software-ul GFI disponibil prin intermediul a mii de parteneri de canal dedicati deservirii anumitor tari si regiuni din intreaga lume.
GFI are o forță de muncă globală complet la distanță. GFI a colaborat cu Crossover pentru a-și administra angajarea și managementul global al forței de muncă.
Sunt atât de multe de acoperit pentru acest rol interesant, iar spațiul aici este limitat. Apăsați butonul Aplicați dacă ați găsit acest lucru interesant și doriți să aflați mai multe. Vă așteptăm cu drag!
Lucrul cu Crossover
Acesta este un post cu normă întreagă (40 de ore pe săptămână), pe termen lung. Poziția este disponibilă imediat și necesită încheierea unui acord de contractant independent cu Crossover. Nivelul de compensare pentru acest rol este de 100 USD/oră, ceea ce echivalează cu 200.000 USD/an presupunând 40 de ore pe săptămână și 50 de săptămâni pe an. Perioada de plată este săptămânală. Consultați www.crossover.com/help-and-faqs pentru mai multe detalii despre acest subiect.
La ce să vă așteptați în continuare:
- Veți primi un e-mail cu un link pentru a începe cererea de angajare online, în ritm propriu.
- Platforma noastră de angajare vă va ghida printr-o serie de evaluări online de „screening” pentru a verifica dacă se potrivește de bază la locul de muncă, abilitățile legate de locul de muncă și, în final, câteva misiuni specifice unui loc de muncă din lumea reală.
Important! Dacă nu primiți un e-mail de la noi:
- În primul rând, trimiterea, reîmprospătarea și verificarea din nou a e-mailurilor pot dura până la 15 minute.
- În al doilea rând, verificați dosarele de spam și nedorit pentru un e-mail de la Crossover.com, marcați ca „Nu este spam”, deoarece veți primi și alte e-mailuri.
- În al treilea rând, vom trimite la orice cont de e-mail pe care l-ați indicat în formularul de aplicare - în mod implicit, aceasta este adresa de e-mail pe care o utilizați ca nume de utilizator LinkedIn și poate fi diferită de cea pe care ați verificat-o deja.
- Dacă toate celelalte nu reușesc, resetați-vă parola vizitând https://www.crossover.com/auth/reset-password dacă ați aplicat deja folosind LinkedIn EasyApply.
Cod job crossover: LJ-4691-RO-Buchares-SeniorProductM.002