Senior Programme Associate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Dificultăți Nivel

H (fără dificultăți)

Tip de

familie

Familie Tip de

familie Familie

Locație rezidențială (dacă este cazul)

Grad

GS7

Tip de membru al personalului/afiliat

Servicii generale

Motiv

Obișnuit > Miscare obișnuită

Muncă la distanță acceptată

Fără

Data de începere țintă

2022-11-14-08:00

Job Data

de încheiere a postării 5 decembrie 2022

Descrierea postului standard

Asociat senior de program Cadrul organizațional și relațiile de muncă Asociatul senior de program ar primi în mod normal îndrumări de la personalul de program mai senior din operațiune/birou/diviziune. În mod normal, titularul supraveghează un anumit personal de sprijin. El/ea poate primi îndrumare indirectă de la alte secțiuni și unități relevante pentru programul (programele de țară/regiune). Manualul/Capitolul programului UNHCR, Planurile de operațiuni, regulile și reglementările financiare/bugetare ale ONU și UNHCR vor ghida activitatea asociatului principal de program. Se așteaptă ca el/ea să rămână la curent cu provocările pe care le prezintă regiunii contextul operațional, ONU și reforma umanitară și evoluțiile instituționale. Se așteaptă ca titularul să aibă contacte în cadrul organizației și în afara locului de muncă, precum și cu parteneri și alte părți interesate pentru a colecta informații, monitorizează activitățile programului și implementează cerințele administrative. Se așteaptă ca titularul să lucreze în conformitate cu abordarea echipei multifuncționale (MFT) așa cum este definită în capitolul programului, asigurând participarea părților interesate relevante în toate fazele ciclului de management al programului. Toți membrii personalului ICNUR sunt responsabili să își îndeplinească sarcinile, așa cum se reflectă în fișa postului. Ei fac acest lucru în cadrul autorităților lor delegate, în conformitate cu cadrul de reglementare al ICNUR, care include Carta ONU, Statutul și regulile personalului ONU, politicile și instrucțiunile administrative ale UNHCR, precum și cadrele relevante de responsabilitate. În plus, membrii personalului trebuie să își îndeplinească responsabilitățile într-o manieră compatibilă cu principiile de bază, funcționale, competențe interfuncționale și manageriale și valorile de bază ale UNHCR de profesionalism, integritate și respect pentru diversitate. Atribuții - Sprijinirea evaluării și analizei nevoilor persoanelor de interes din țară într-o manieră participativă și folosind perspectiva de vârstă, gen și diversitate (AGD) ca bază pentru planificare. - Sprijinirea managementului bazat pe rezultate și a capacității programului în lumina cerințelor în evoluție, a abordărilor de programare și a lacunelor. - Participa la gestionarea dezvoltarii unei retele largi de parteneri, a bunelor practici de coordonare si la dezvoltarea capacitatilor partenerilor legate de managementul programului. - Asistență în organizarea și documentarea selecției partenerilor în conformitate cu politica de selecție și reținere a partenerilor, asigurând diligența necesară pentru a îndeplini cerințele proiectelor. - Acordurile de parteneriat de sprijin sunt stabilite în timp util, monitorizate periodic și raportate în conformitate cu liniile directoare și procedurile stabilite incluse în cadrul de implementare cu partenerii. - Revizuirea implementării și performanței acordurilor de parteneriat prin vizite pe teren și monitorizare fizică adecvată, dacă este cazul, revizuirea planurilor de lucru, a performanței și a rapoartelor financiare. - Sprijinirea procesului de planificare în conformitate cu parametrii de planificare evidențiați în Manualul programului și instrucțiunile de planificare anuală. - Contribuie la revizuirea și analiza planurilor de operațiuni, a rapoartelor intermediare și de sfârșit de an, asigurând asigurarea calității și conformitatea cu politicile, orientările, procedurile și standardele stabilite. Generați și mențineți înregistrări ale ratei de implementare (progresul performanței și cheltuielile) în mod regulat. - Urmărirea oricărei schimbări în ceea ce privește alinierea lanțului de rezultate, verificarea indicatorilor, bugetul, prioritizarea, repartizarea necesară pentru măsurarea performanței programului, tendințelor și intervențiilor țintă, contribuind la soliditatea Planului de operațiuni și la îmbunătățirea calității datelor. - Asistență la negocierea și redactarea acordurilor de parteneriat, asigurându-se că toate componentele sunt dezvoltate în conformitate cu regulile financiare ale UNHCR și cu instrucțiunile și îndrumările sediului central. - Contribuie la dezvoltarea și implementarea planurilor de monitorizare MFT pentru activitățile implementate prin parteneriate și cele aflate în implementare directă în conformitate cu Manualul de Program și cu instrucțiunile de programare. - Asigurarea conformității cu eliberarea certificatelor de audit pentru parteneri în conformitate cu Politica privind Auditurile de Proiect bazate pe Risc și urmărirea recomandărilor de audit intern și extern legate de aspectele programatice. - Folosiți instrumentele corporative ale UNHCR (de exemplu Focus Client, Global Focus Insight și FOCUS Reader, MSRP) pentru activitățile de bază legate de planificare, bugetare, implementare și raportare, generarea de date pentru decizii și analize programatice bazate pe dovezi. - Contribuie activ la programarea ICNUR a comunității de practică și contribuie continuu la îmbunătățirea instrumentelor și proceselor de programare. - Îndeplinește alte sarcini conexe, după cum este necesar. Calificări minime Educație și experiență profesională în muncă Ani de experiență / Nivel de diplomă Pentru G7 - 4 ani experiență relevantă cu diplomă de liceu; sau 2 ani de experiență relevantă de lucru cu licență sau echivalent sau superior Domenii de educație nespecificate Certificate și/sau licențe Nespecificate Experiență relevantă de muncă Esențială Experiență demonstrată în managementul programelor, ciclul de management al operațiunilor și procesele conexe. Cunoștințe și experiență practică în managementul bazat pe rezultate. Experiență în formarea în managementul programelor și activități de consolidare a capacităților. Cunoașterea aplicațiilor MS Office, inclusiv abilități avansate de Excel (tabele pivot, gestionarea datelor etc.). Finalizarea de dorit a programelor de învățare UNHCR sau instruire specifică relevantă pentru funcția postului, inclusiv managementul programului ¿ Nivelul 1, îndrumarea electronică a PM1, cadru pentru implementarea programului de învățare cu partenerii. Abilități funcționale *IT-Computer Literacy PG-Managementul programelor (cicluri de program și standarde de raportare) PG-Gestionare bazată pe rezultate DM-Gestionarea bazei de date PG-Analiza programului PG-Dezvoltarea și monitorizarea evaluărilor și anchetelor programelor (Abilități funcționale marcate cu asterisc* sunt esențiale) Cerințe lingvistice pentru posturile profesionale internaționale și de serviciu pe teren: cunoașterea limbii engleze și a limbii de lucru ONU a locului de muncă, dacă nu engleza. Pentru locuri de muncă profesionale naționale: cunoașterea limbii engleze și a limbii de lucru ONU a locului de muncă, dacă nu engleza și limba locală. Pentru locurile de muncă din serviciul general: cunoașterea limbii engleze și/sau a limbii de lucru ONU a locului de muncă, dacă nu engleza. Toți membrii forței de muncă ICNUR trebuie să contribuie, individual și colectiv, la un mediu de lucru în care fiecare persoană se simte în siguranță, și împuterniciți să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta include demonstrarea lipsei de toleranță față de exploatarea și abuzul sexual, hărțuirea, inclusiv hărțuirea sexuală, sexismul, inegalitatea de gen, discriminarea și abuzul de putere. În calitate de indivizi și de manageri, toți trebuie să fie proactivi în prevenirea și răspunsul la comportamentul inadecvat, să sprijine dialogul continuu cu privire la aceste chestiuni și să vorbească și să caute îndrumări și sprijin din partea resurselor relevante ale UNHCR atunci când apar aceste probleme. Aceasta este o descriere standard a postului pentru toate posturile UNHCR cu acest titlu de post și acest nivel de clasă. Contextul operațional poate conține calificări suplimentare esențiale și/sau de dorit legate de operațiunea și/sau poziția specifică. Orice astfel de cerințe sunt încorporate prin referință în această descriere a postului și vor fi luate în considerare pentru screening,

Profilul candidatului dorit
  • Experiență de lucru (experiență demonstrată în managementul programelor, ciclul de management al operațiunilor și procesele conexe)
  • Cunoștințe și experiență practică în managementul bazat pe rezultate
  • Cunoașterea aplicațiilor MS Office, inclusiv abilități avansate de Excel (tabele pivot, gestionarea datelor etc.).

Limbi necesare (așteptată Abilitatea generală este de cel puțin nivelul B2):

engleză

,

română

Limbi dorite

,

context operațional

Considerații privind securitatea și sănătatea în muncă:

Pentru a vedea considerentele de securitate și sănătate în muncă pentru acest loc de muncă, vă rugăm să vizitați acest link:

https://wwwnc. cdc.gov/travel

Natura postului:

Asociatul senior de program raportează Reprezentantului și lucrează îndeaproape cu colegii din Unitatea de Administrare/Finanțe și Aprovizionare și Unitatea de Program. Titularul monitorizează standardele de protecție, procedurile operaționale și practicile de furnizare a protecției în conformitate cu standardele internaționale și oferă suport de protecție funcțională managementului informațiilor și personalului programului. Se așteaptă ca Senior Protection Associate să contribuie la răspunsuri de protecție de calitate, în timp util și eficace la nevoile populațiilor de interes (PoC) și să sprijine identificarea oportunităților de integrare a metodologiilor de protecție și integrarea garanțiilor de protecție în răspunsurile operaționale din toate sectoarele. Persoana titulară contribuie la conceperea unei strategii cuprinzătoare de protecție și ajută la reprezentarea externă a Oficiului în ceea ce privește doctrina și politica de protecție, conform ghidului de supraveghetor. El/ea se asigură, de asemenea, că PoC este implicat în luarea deciziilor care îi afectează, fie în accesarea drepturilor lor, fie în identificarea soluțiilor adecvate la problemele lor. Pentru a realiza acest lucru, titularul va trebui să construiască și să mențină interfețe eficiente cu comunitățile de interes, autoritățile centrale și locale și partenerii de protecție și asistență, precum și o rețea mai largă de părți interesate care pot contribui la îmbunătățirea protecției.

Condiții de viață și de muncă:

Abilități

Calificări suplimentare

Educație

Certificate

Management Program (PM) 1 - ICNUR

Experiență de muncă Forța de muncă de supravegheat, Lucrul cu persoane de interes: Solicitanți de azil, Lucrul cu persoane de interes: Refugiați, Lucrul cu persoane de interes:



Competențe

apatride Responsabilitate , Gândire analitică, Orientare către clienți și rezultate, Angajament pentru învățarea continuă, Comunicare, Împuternicire și construirea încrederii, Gestionarea performanței, Gestionarea resurselor, Conștientizarea organizațională, Planificare și organizare, Managementul părților interesate, Lucru în echipă și colaborare

Calculatorul salarial UNHCR

https://icsc.un .org/Home/SalaryScales

Compendiu

Distanță funcțională

Această poziție nu necesită un spațiu liber funcțional

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UNHCR, the UN Refugee Agency pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UNHCR, the UN Refugee Agency pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UNHCR, the UN Refugee Agency locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?