Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Coordonează activităţile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanţii şi alţi colaboratori implicaţi.
- Stabileşte relaţii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienţii, beneficiarii şi finanţatorii proiectului.
- Pregăteşte bugetul şi cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului şi cu activităţile prevăzute a se desfăşura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfăşurări a acestuia.
- Monitorizează în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse şi redactează rapoarte lunare către finanţatori, parteneri şi beneficiari cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
- Asigură circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente ale societatii, organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect şi prezentând proiectul celorlalte departamente.
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului şi informează la timp echipa de management despre problemele apărute şi pe care nu le poate rezolva la nivelul său.