Candidatul ideal va avea experiență în gestionarea unui proiect de la început până la sfârșit. Acest candidat va fi capabil să creeze un plan de acțiune care va lua în considerare un calendar fix și va evalua riscurile. Acest individ ar trebui să aibă, de asemenea, experiență în gestionarea oamenilor și să fie un comunicator eficient.
Rolul principal :
- Este responsabil pentru livrarea proiectelor de cercetare de piață, asigurând gestionarea cu succes a domeniului de aplicare al proiectului, care include timp, cost (buget) și calitate în fiecare fază a ciclului de viață al unui proiect (planificare, configurare, execuție, monitorizare și control și proiect). închidere);
- Este necesar să se coordoneze între mai multe părți interesate de afaceri, atât interne, cât și externe, necesare pentru realizarea proiectului (proiectelor);
- Colaborează cu echipa mai largă la fluxurile de date și depanarea problemelor care afectează sistemele și sondajele;
- Gestionează procesarea de stimulente a membrilor panelului împreună cu alte echipe de panel și coordonează/rezolvă problemele legate de stimulente cu furnizorii de stimulente;
- Este responsabil pentru identificarea timpurie și escaladarea provocărilor proiectului care ar avea un impact negativ asupra livrării proiectului la timp, conform specificațiilor și fără erori;
- Sprijină implementarea și analiza inițiativelor panelului, cum ar fi recrutarea, stimularea, păstrarea și stimularea experimentelor;
- Va susține o mentalitate în primul rând clientul în rândul tuturor părților interesate operaționale necesare pentru livrarea proiectului și a nevoilor clienților;
- Este responsabil pentru menținerea relației cu clienții pe tot parcursul proiectului, ținând clientul(i) informat(i) în mod constant cu privire la evoluția proiectului;
- Este responsabil pentru revizuirea, analiza și înregistrarea detaliilor bugetului proiectului în instrumentele Ipsos adecvate;
- Este responsabil pentru închiderea în timp util și precisă a finanțelor proiectului pentru a se asigura că suma facturată este în conformitate cu specificațiile finale și costul proiectului;
- Managerul de proiect este responsabil pentru atingerea obiectivelor proiectului măsurate prin KPI interni și externi.
Profil :
- Diplomă universitară într-o disciplină relevantă (Sociologie, Marketing etc.);
- Experiență relevantă în industrie: 1-2 ani;
- Cunoștințe avansate de Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoștințe de bază spre mediu/de lucru în domeniul cercetării de piață;
- Experiență în managementul proiectelor bazate pe sondaje pentru sondaje mari și complexe;
- Experienta in managementul relatiilor cu clientii;
- Atenție la detalii, organizat și concentrat pe soluții;
- Abilități de gestionare a timpului, lucru pe mai multe proiecte, prioritizarea eficientă a sarcinilor;
- Cunoștințe în Excel și, în mod ideal, în SPSS;
- Foarte bune abilități de comunicare, tratare cu clienții și negociere cu furnizorii;
- Capacitate dovedită de a lucra bine în echipă;
- Înțelegerea metodologiei de anchetă și a cercetării reprezintă un plus;
- Familiarizarea cu statisticile este un plus.
Ce ne-am oferi?
- Bugetul pentru o schemă flexibilă de beneficii care poate fi utilizată pentru călătorii, sport, asigurări și multe altele;
- Sprijin financiar pentru evenimente speciale din viața ta;
- Satisfacția sistemului de compensare;
- Program de recomandare a angajaților plătiți;
- Programul de asistență pentru angajați - sprijin gratuit în consultații juridice, financiare și psihologice unice.
- Zile suplimentare libere în funcție de vechimea în muncă sau vechimea companiei;
- O zi liberă suplimentară de ziua ta;
- Plan de dezvoltare prin cariera;
- Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural;
- O cultură care încurajează incluziunea, diversitatea și inovația