Senior Recruitment Specialist - Home Office

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

ADP RPO angajează un CRM de recrutare. Relațiile puternice sunt fundamentul succesului nostru. Managerul de relații cu clienții (CRM) este responsabil pentru dezvoltarea unui parteneriat cu conturile clienților noștri, lucrând direct cu echipa de angajare a clienților, managerii de angajare (la nivel de manager sau director) sau echipa de cont pentru a dezvolta și îmbunătăți strategiile pentru a asigura furnizarea de succes a serviciilor de personal. . Persoanele trebuie să fie foarte consultative, să aibă capacitatea de a îndeplini o varietate de sarcini funcționale, de a lucra într-un mediu de echipă și de a manifesta un angajament față de colegii și clienții noștri. Recruiting CRM este responsabil de gestionarea eforturilor de recrutare și a procesului de angajare pentru conturi și poziții complexe care necesită ca el/ea să conducă procesul de admitere cu managerii de angajare, să dezvolte strategii de aprovizionare și să dezvolte relații cu contactele cu clienții în mod regulat. Obiectivul principal al rolurilor este identificarea și selectarea candidaților de nivel superior pentru deschideri cheie în cadrul clientului (clienților) alocați. Rolul este responsabil pentru construirea și gestionarea relațiilor în cadrul unității de operare alocate pentru a înțelege pe deplin nevoile clientului. Alte responsabilități pot include, dar nu se limitează la următoarele: interviu telefonic, negociere oferte, educație, instruire și gestionarea resurselor administrative pentru a susține contul.

Ne străduim ca fiecare interacțiune să fie condusă de valorile noastre de bază: expertiză perspicace, integritate este totul, excelență în servicii, inovație care inspiră, fiecare persoană contează, orientată spre rezultate, - responsabilitate socială.

Responsabilitati
  • Managementul cererilor/Gestionarea conductei care include selecția candidaților, precum și gestionarea bazei de date (revizuirea și evaluarea constantă a conductei pentru fiecare solicitare și dispunerea candidaților în consecință).
  • Gestionați profitabilitatea contului prin dezvoltarea de strategii de aprovizionare și selecție cuprinzătoare, eficiente și inovatoare pentru a obține în mod eficient candidații de cel mai înalt nivel.
  • Consultați și colaborați în mod constant cu managerii de angajare în ceea ce privește așteptările, provocările și strategiile.
  • Dezvoltați îmbunătățiri ale procesului, implementați soluții și împărtășiți cele mai bune practici cu membrii echipei de cont și partenerii clienți.
  • Conduceți întâlniri săptămânale cu managerii de angajare și echipele de cont pentru a discuta și evalua starea și starea de sănătate a candidaților și a solicitărilor.
  • Cercetarea pe Internet și responsabilitatea postării de locuri de muncă și mișcarea stării conductei.
  • Efectuați și/sau gestionați recrutarea pasivă prin resurse RMS, după cum este necesar, pentru a atrage candidați de nivel superior.
  • Consultați cu privire la strategiile de interviu telefonic și analiza interviurilor finalizate, inclusiv interviurile comportamentale, ale potențialilor candidați pentru a selecta candidați de nivel superior pentru clienți.
  • Prognozați cu acuratețe și solicitați în timp util orele de tranziție; valorificați resursele pentru a maximiza productivitatea și gestionarea conductelor.
  • Examinați profilul candidatului, experiența și răspunsurile la interviul telefonic și decideți dispoziția finală a candidatului (adică eligibil pentru angajare, nu este eligibil pentru angajare, eligibil pentru interviul din a doua rundă sau transferat la o altă solicitare din cauza potrivirii setului de abilități)
  • În plus, vindeți candidații identificați și selectați managerilor de angajare a clienților, precum și sfătuiți candidații de cel mai înalt nivel cu privire la oportunitatea unui client, inclusiv potrivirea culturală, lacunele de cunoștințe și propunerea de valoare.
  • Dacă este cazul, negociați și prezentați pachetele de compensare candidatului pentru acceptare.
  • Analiza metrică, dezvoltarea ghidului de interviu, aderarea SLA și generarea de rapoarte.
  • Interpretați și analizați datele și prezentați-le clienților și managerului de cont, astfel încât să se poată aduce îmbunătățiri procesului de angajare, cum ar fi revizuirea ghidurilor de interviu bazate pe comportament, fișele posturilor, pachetele de compensare și indicatorii de succes.
  • Dezvoltarea și livrarea de prezentări către partenerii de resurse umane clienți și managerii de angajare.
  • Oferă back-up managerului de cont în domeniile de raportare, coaching, mentorat și partajare a celor mai bune practici.
  • Îndeplinește alte sarcini conexe, așa cum i-au fost atribuite.
Calificări necesare
  • Cel puțin diplomă de licență necesară 3-5 ani Experiență cu o înțelegere aprofundată a practicilor de recrutare Necesar bilingv: engleză și română. Este de preferat germană fluent sau experiență în recrutare tehnologică/IT.
Noi oferim
  • Poziție la biroul de acasă și toate echipamentele necesare. Posibilitate de contract pe perioada determinata (minim 6 luni) sau de angajare permanenta. Cooperare constantă cu o echipă internațională ADP RPO și Talent Acquisition (în EMEA și SUA). Posibilitatea de dezvoltare continuă prin participarea la traininguri, proiecte și inițiative interesante.
Dacă ați ajuns până aici, trebuie să vă întrebăm: ce așteptați? Aplica acum!

Asigurați-vă că trimiteți o versiune în limba engleză a CV-ului dvs.!

Vom putea contacta doar candidații selectați.

CALIFICARI PREFERATE: Se vor acorda preferinta candidatilor care au urmatoarele:
  • Creștere profesională demonstrată în HR, personal și/sau abilități și abilități de achiziție de talente.
  • Capacitate dovedită de a proiecta, dezvolta și implementa soluții strategice.
  • Abilitatea de a interacționa eficient cu toate nivelurile organizației, atât intern, cât și extern
  • Tehnic - Cunoștințe de afaceri
  • Abilitate demonstrată de a gestiona prioritățile în termene strânse și așteptări ridicate ale clienților
  • Orientare către client/Orientare către servicii
  • Abilitati de comunicare - scris si verbal, cuplate cu abilitati interpersonale.
  • Managementul oamenilor - îmbrățișează conceptul de management în sus și în jos.
  • Gestionează așteptările la toate nivelurile organizației și comunică adecvat atât intern, cât și extern.
  • Sistem ATS - capacitatea de a raporta și de a utiliza ATS și de a manipula datele pentru a partaja o poveste în interior și în exterior.
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?