Senior Restructuring Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Notă:
Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.  

Despre activitate:

Managementul portofoliului alocat de credite problematice prin definirea celor mai bune/viabile strategii de restructurare, scopul fiind recuperarea debitelor si limitarea pierderilor intr-un scenariu de mentinere a companiilor viabile din punct de vedere operational si/sau transferul clientilor in zona de clienti performanti.

Principalele responsabilități:

  • Gestionarea operativa a portofoliului de clienti restructurati 
  • Definirea, negocierea si implementarea unei strategii viabile de restructurare cu scopul de a depasi problemele financiare/structurale cu care se confrunta clientul, in colaborare cu departamentele de suport, asa cum este descris fluxul in procedura de restructurare a clientilor corporate (P0960), si toate celelalte proceduri, politici si fluxuri asociate.
  • Asistarea clientului si/sau negocierea directa cu partile interesate/implicate pentru a asigura premisele unui proces de restructurare de succes.
  • Având în vedere poziția de conducere in definirea procesului de restructurare, directionarea procesului decizional in vederea adoptarii celei mai bune strategii de restructurare viitoare pentru a maximiza volumul de recuperari din datoriile problematice/restante
  • Alegerea celei mai bune strategii de restructurare prin evaluarea valorii prezente nete (NPV) bazată pe fluxurile de numerar viitoare preconizate, prin compararea diferitelor strategii posibile și a ipotezelor de colectare rezonabile asociate, ținând cont de costurile și posibilitatea de eșec a strategiei (evaluare de fezabilitate)
  • Evaluarea si calcularea nevoii de constituire a ajustarilor pentru depreciere (provizioane individuale) pe baza calculului valorii prezente nete (NPV), inclusiv analiza detaliată a ipotezelor de bază și a parametrilor folosiți. Ulterior, transmiterea spre aprobare in comisiile de aprobare relevante (SCC, MB etc.) pentru luarea unei decizii.
  • Transmiterea spre aprobare a strategiilor de restructurare și a oricăror tipuri de solicitări de credit pentru clienții gestionați, în funcție de nivelul de competență, comitetelor competente locale și Holding.
  • Monitorizarea implementării deciziilor comitetelor relevante pentru protofoliul gestionat;
  • Monitorizarea portofoliului de credite restructurate din perspectiva evoluției sale și adaptarea strategiilor de restructurare la condițiile actuale;
  • Identificarea potențialilor investitori (persoane fizice, companii. Fonduri etc.) pentru investirea / preluarea companiilor din portofoliul de restructurare;
  • Implicare activă - sub formă de sprijin acordat departamentelor / echipelor responsabile - în procesul de monitorizare/watchlist al clientilor corporate, pentru a identifica clienții cu risc ridicat de nerambursare, implicit cu potențial de transfer către departamentul de restructurare
  • O responsabilitate suplimentară este asistarea departamentului de Analiza Credite Corporate (Underwritting Department) in gestionarea expunerilor potențial problematice, oferind cunoștințe de specialitate.

Alte responsabilitati:

  • Sprijin acordat altor entități (departamente / echipe) ale Băncii în gestionarea expunerilor problematice cu potențial ridicat de nerambursare;
  • Implicare activa in procesul de transfer al clientilor in portofoliul Workout/Performing;
  • Implicare active in urmatoarele activitati:
    • Control intern, audit (intern / extern), BNR
    • Procesul de raportare
    • Proiecte alocate departamentului
    • Training

Condiții minime de eligibilitate:

  • Studii superioare
  • Experiență minimă de 5 ani în activitatea bancară: în gestionarea relațiilor cu clienții corporativi si/sau in zona de analiza financiara clienti corporativi
  • Limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit)

Alte competențe necesare:

  • Experienta in gestionarea clientilor corporativi problematici cu potential de nerambursare, inclusiv zona operationala si structurare finantari reprezinta un plus
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa
  • Aptitudini bune de negociere - persoană orientată spre atingerea tintelor alocate
  • Capacitatea de a lucra independent, in toate etapele unei tranzactii, inclusiv luarea deciziilor
  • Capacitatea de a lucra sub stress
  • Abilitati de prezentare/sustinere/argumentare a cazurilor in fata comitetelor de specialitate  (Comitetul Special de Credite Nivel A)
  • Microsoft Office (Word, Excel)

Beneficii:

  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • Abonament medical 
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri special la peste 100 de partener
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 150 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?