Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Notă:
Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.
Despre activitate:
Managementul portofoliului alocat de credite problematice prin definirea celor mai bune/viabile strategii de restructurare, scopul fiind recuperarea debitelor si limitarea pierderilor intr-un scenariu de mentinere a companiilor viabile din punct de vedere operational si/sau transferul clientilor in zona de clienti performanti.
Principalele responsabilități:
- Gestionarea operativa a portofoliului de clienti restructurati
- Definirea, negocierea si implementarea unei strategii viabile de restructurare cu scopul de a depasi problemele financiare/structurale cu care se confrunta clientul, in colaborare cu departamentele de suport, asa cum este descris fluxul in procedura de restructurare a clientilor corporate (P0960), si toate celelalte proceduri, politici si fluxuri asociate.
- Asistarea clientului si/sau negocierea directa cu partile interesate/implicate pentru a asigura premisele unui proces de restructurare de succes.
- Având în vedere poziția de conducere in definirea procesului de restructurare, directionarea procesului decizional in vederea adoptarii celei mai bune strategii de restructurare viitoare pentru a maximiza volumul de recuperari din datoriile problematice/restante
- Alegerea celei mai bune strategii de restructurare prin evaluarea valorii prezente nete (NPV) bazată pe fluxurile de numerar viitoare preconizate, prin compararea diferitelor strategii posibile și a ipotezelor de colectare rezonabile asociate, ținând cont de costurile și posibilitatea de eșec a strategiei (evaluare de fezabilitate)
- Evaluarea si calcularea nevoii de constituire a ajustarilor pentru depreciere (provizioane individuale) pe baza calculului valorii prezente nete (NPV), inclusiv analiza detaliată a ipotezelor de bază și a parametrilor folosiți. Ulterior, transmiterea spre aprobare in comisiile de aprobare relevante (SCC, MB etc.) pentru luarea unei decizii.
- Transmiterea spre aprobare a strategiilor de restructurare și a oricăror tipuri de solicitări de credit pentru clienții gestionați, în funcție de nivelul de competență, comitetelor competente locale și Holding.
- Monitorizarea implementării deciziilor comitetelor relevante pentru protofoliul gestionat;
- Monitorizarea portofoliului de credite restructurate din perspectiva evoluției sale și adaptarea strategiilor de restructurare la condițiile actuale;
- Identificarea potențialilor investitori (persoane fizice, companii. Fonduri etc.) pentru investirea / preluarea companiilor din portofoliul de restructurare;
- Implicare activă - sub formă de sprijin acordat departamentelor / echipelor responsabile - în procesul de monitorizare/watchlist al clientilor corporate, pentru a identifica clienții cu risc ridicat de nerambursare, implicit cu potențial de transfer către departamentul de restructurare
- O responsabilitate suplimentară este asistarea departamentului de Analiza Credite Corporate (Underwritting Department) in gestionarea expunerilor potențial problematice, oferind cunoștințe de specialitate.
Alte responsabilitati:
- Sprijin acordat altor entități (departamente / echipe) ale Băncii în gestionarea expunerilor problematice cu potențial ridicat de nerambursare;
- Implicare activa in procesul de transfer al clientilor in portofoliul Workout/Performing;
- Implicare active in urmatoarele activitati:
-
- Control intern, audit (intern / extern), BNR
- Procesul de raportare
- Proiecte alocate departamentului
- Training
Condiții minime de eligibilitate:
- Studii superioare
- Experiență minimă de 5 ani în activitatea bancară: în gestionarea relațiilor cu clienții corporativi si/sau in zona de analiza financiara clienti corporativi
- Limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit)
Alte competențe necesare:
- Experienta in gestionarea clientilor corporativi problematici cu potential de nerambursare, inclusiv zona operationala si structurare finantari reprezinta un plus
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Aptitudini bune de negociere - persoană orientată spre atingerea tintelor alocate
- Capacitatea de a lucra independent, in toate etapele unei tranzactii, inclusiv luarea deciziilor
- Capacitatea de a lucra sub stress
- Abilitati de prezentare/sustinere/argumentare a cazurilor in fata comitetelor de specialitate (Comitetul Special de Credite Nivel A)
- Microsoft Office (Word, Excel)
Beneficii:
- Tichete de masă în valoare de 20 lei
- Abonament medical
- Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
- Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
- Reduceri special la peste 100 de partener
- Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 150 lei
- Zi liberă pentru ziua ta de naștere
- 3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor
- 5 zile libere la nașterea copilului