Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cele mai importante responsabilităţi:
- Analizeaza din punct de vedere financiar si non-financiar tranzactiile potentiale;
- Exprima opinii clare de risc pentru fiecare tranzactie in parte si ia decizii la nivelul de competenta adecvat;
- Contribuie la revizuirea continua a portofoliului de clienti;
- Intocmeste rapoarte referitoare la managementul riscului;
- Asigura implementarea politicilor si a obiectivelor referitoare la managementul riscului;
- Sprijina departamentul de vanzari in activitatea curenta prin: instruire personal vanzari; suport in dezvoltarea de noi produse;
- Raspunde cerintelor de grup privind politicile si procedurile specifice;
- Colaboreaza cu toate departamentele companiei precum si cu celelalte sucursale de leasing si bancare ale grupului pe probleme de identificare, cuantificare si raportare a riscurilor;
- Raporteaza superiorului, informand despre principalele probleme identificate si posibilele solutii;
- Participa la instruirile de specialitate stabilite de companie;
Cerintele esentiale ale postului:
- Minimum 3 ani de experienta anterioara intr-o companie de leasing sau in domeniul finanicar – bancar
- Certificare ACCA sau in curs de certificare poate fi considerat un plus;
- Cunostinte aprofundate de contabilitate (atat standarde romanesti de contabilitate cat si IFRS) si analiza financiara;
- Capacitatea de surprindere a riscurilor;
- Intelegerea solida a factorilor de risc;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Orientare catre client;
- Gandire analitica si strategica;
- Capacitatea de a lucra cu multiple proiecte in acelasi timp;
- Capacitate de analiza, corelare şi sinteza a informaţiilor;
- Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile;
- Capacitatea de a lucra in echipa;
- Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii;