Senior Service Relationship Manager with English

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Senior Service Relationship Manager


Managerul senior de relații cu servicii va servi ca punct unic de contact („SPOC”) și răspundere față de serviciile externalizate către clienții susținuți de ADP. Împreună cu Managerii de Relații de Servicii Regionale ADP și Managerul de Relații de Servicii Globale, FSRM va forma echipa ADP Regional Service Delivery și va servi ca furnizor-cheie de Servicii furnizate de ADP clienților noștri din regiune.


Scop

  • Vocea clientului în cadrul ADP, pledând pentru rezultatele dorite de client
  • Gestionați portofolii de clienți în mai multe țări/regiuni/multe produse (gestionați pe mai multe fusuri orare) Produsele incluse în domeniul de aplicare pentru majoritatea SRM-urilor includ: GlobalView, Global Time/eTime, Streamline/ADP Celergo, Success Factors/Employee Central ...).
  • Responsabil pentru sănătatea generală a relației cu clienții și poziția ADP ca furnizor de alegere pentru clienții noștri.


Funcţie

  • Facilitează rezolvarea problemelor grave care nu pot fi rezolvate de conducerea Service & Operations și care au fost escaladate
  • Compilați și furnizați recenzii de servicii lunare, trimestriale sau conform acordului (care includ analiza KPI) pentru toate serviciile în domeniul de aplicare pentru acel client.
  • Găzduiește apeluri cu echipele de implementare – T2S – și servicii pentru clienți pentru a discuta relația generală cu clienții/tendințele/problemele fierbinți în care SRM-ul poate ajuta conform acordului
  • Educați clientul cu privire la noile produse și îmbunătățiri, încurajând adoptarea de către clienți a acestor produse.
  • Proprietarul NPS feedback-ul în buclă închisă pentru contactele regionale/globale SRM chestionate, oferind tendințele și vocea informațiilor despre client din acele rezultate [Proprietar acțiuni de îmbunătățire regionale/globale NPS, atunci când este necesar]
  • Sprijină întrebări contractuale și comerciale în care nu există SCP/CSE


Responsabilitati cheie:

  • Monitorizează și gestionează relația cu clienții și asigură satisfacția la nivel de sediu.
  • Efectuați periodic evaluări ale serviciilor privind furnizarea de servicii operaționale și actualizări ADP cu privire la produse și servicii.
  • Acționează ca punct principal pentru escaladarea clienților prin rezoluție/urmărire.
  • Creați, mențineți și gestionați jurnalul de acțiuni pentru a îmbunătăți experiența clientului.
  • Upselling, cross-selling, prin identificarea de noi oportunitati de vanzare in cadrul conturilor existente in coordonare cu echipa de vanzari.
  • Monitorizați și supravegheați performanța clienților în conformitate cu termenii contractului, inclusiv furnizarea de servicii


Necesar:

  • 3-5+ ani. Gestionarea contului sau 3-5+ ani. Cu fața către client
  • 1+ an. Experiență dovedită în managementul proiectelor și/sau coordonarea proiectelor
  • 1+ an. Management de oameni/echipe de proiect sau 1+ an. în domeniul serviciilor de salarizare. Experiența în externalizare este un plus
  • Abilități perfecte de comunicare într-un context care se confruntă cu clientul.
  • Abilitatea și entuziasmul de a anima întâlniri virtuale care implică părți internaționale.
  • Cultura internațională și capacitatea de a lucra într-un mediu multinațional.
  • Eficient în limba engleză. Limbi suplimentare sunt un plus.
  • Cunoștințe excelente de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).

Educaţie:


  • Necesar: Se preferă diplomă de licență sau echivalent
  • Abilități și experiență de lucru relevantă

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?