Senior Sourcing Analyst - Knowledge Services

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a companiei

GEP este o echipă diversă, creativă de oameni pasionați de achiziții. Ne investim în totalitate în succesul clienților noștri, creând relații puternice de colaborare care oferă o valoare extraordinară an de an. Clienții noștri includ lideri mondiali de piață cu operațiuni internaționale extinse, întreprinderi Fortune 500 și Global 2000, instituții guvernamentale și publice de top.

Oferim servicii și software practice și eficiente care le permit liderilor de achiziții să își maximizeze impactul asupra operațiunilor de afaceri, strategiei și performanței financiare. Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le facem în încercarea noastră de a construi o companie frumoasă, de a ne bucura de călătorie și de a face diferența. GEP este un loc în care individualitatea este prețuită și talentul respectat. Suntem concentrați pe ceea ce este real și eficient. GEP este locul unde ideile bune și oamenii grozavi sunt recunoscuți, rezultatele contează, iar abilitățile și munca grea conduc la realizări. Suntem o organizație care învață, căutăm în mod activ oameni care să ne ajute să ne modeleze, să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățească continuu.

Esti unul dintre noi?

GEP este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, etnie, culoare, origine națională, religie, sex, statut de dizabilități sau orice alte caracteristici protejate de lege. Ne angajăm să angajăm și să evaluăm o echipă de lucru globală diversă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne vizitați pe GEP.com sau să ne verificați pe LinkedIn.com.

Ce vei face
  • Monitorizați și cercetați tendințele din industrie, precum și „Cele mai bune practici” și urmăriți și adoptați acestea, după caz, pentru zona de mărfuri atribuită.
  • Solicită licitații, conduce licitații, negociază cu furnizorii, face recomandări, califică și încheie contracte cu noul furnizor.
  • Gestionați relațiile interne cu clienții conducând echipe inter-funcționale de subcategorii, dezvoltând cunoștințe profunde de categorie și pentru a urmări și îmbunătăți în mod agresiv neconformitatea cu furnizorii preferați.
  • Menține un nivel bun de relații publice cu furnizorii externi, precum și un parteneriat puternic cu părțile interesate interne.
  • Gestionați și optimizați activitățile de asistență funcțională de aprovizionare, asigurând în același timp respectarea standardelor corporative ale clientului.
  • Elaborați și/sau evaluați fișele de punctaj. Efectuați evenimente complexe de validare a performanței furnizorilor și conduceți inițiative de îmbunătățire.
  • Efectuați crearea de profiluri complexe/ad-hoc a furnizorilor și evaluarea riscurilor financiare. Ar trebui să poată face în mod independent rapoarte de benchmarking în industrie și informații de piață
Ce ar trebui să aduci
  • Cunoștințe de management de proiect și aprovizionare.
  • Analiză financiară și abilități cantitative.
  • Perspicacitatea afacerilor: înțelegerea modului în care funcționează piețele.
  • Modificare Mgmt. abilități: influență eficient care poate face argumente persuasive.
  • Abilitățile de negociere includ construirea de strategii de licitație electronică.
  • Excelent engleză și turcă - scris și verbal.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GEP Worldwide locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?