Descrierea postului și rezumatul
O carieră în Resurse Umane, în cadrul Serviciilor interne ale firmei, vă va oferi oportunitatea de a face diferența la PwC, ajutând la valorificarea pe deplin a abilităților și talentelor tuturor oamenilor noștri. Te vei concentra pe a ajuta birourile locale să conducă strategia de personal a companiei, creând o experiență unică de oameni pentru fiecare individ și susținând valorile companiei noastre, lucrând cu competențele de bază care măsoară și conduc succesul individual și la nivel de firmă pe piață.
Este nevoie de oameni talentați pentru a susține cea mai mare organizație de servicii profesionale din lume. Echipa noastră de recrutare lucrează pentru a identifica și a atrage talente pentru PwC. Te vei concentra pe angajarea celor mai calificați candidați prin construirea de relații cu solicitanții de locuri de muncă și candidații, înțelegând în același timp nevoile dinamice de angajare ale fiecărei afaceri. Echipa noastră recrutează în mod activ angajați cu normă întreagă la toate nivelurile, de la cu experiență până la executiv, precum și talent pe durată determinată, contingente și flexibile și sprijină procesul de mișcare internă între roluri.
Ocazia
O carieră în capitalul nostru uman, în cadrul Serviciilor interne de firmă, vă va oferi oportunitatea de a face diferența la PwC, ajutând la valorificarea pe deplin a abilităților și talentelor tuturor oamenilor noștri. Veți ajuta birourile noastre locale să conducă strategia de personal a companiei, creând o experiență unică de oameni pentru fiecare individ și susținând valorile companiei noastre, lucrând cu competențele de bază care măsoară și conduc succesul individual și al companiei pe piață
Ce suntem căuta:
- Minim diplomă de licență cu 4 ani de experiență în angajări cu experiență, de preferință într-o corporație multinațională sau firmă de servicii profesionale
- Cu experiență în tehnici de aprovizionare și selecție
- Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini și proiecte în conformitate cu termenele limită, menținând în același timp calitatea muncii prestate
- Atenție demonstrată la detalii și abilități de cercetare, analitice și depanare
- Abilități puternice de influență, negociere și consultanță, cu capacitatea de a construi relații puternice cu clienții la niveluri superioare
- Cunoștințe ridicate în limba engleză verbală și scrisă
- Un nivel ridicat de entuziasm și energie
- Un nivel puternic de conștientizare comercială
În cadrul rolului dumneavoastră, veți:
- Gestionați procesul de recrutare pe întreg ciclul, inclusiv aprovizionarea inițială a solicitanților, evaluările calificărilor, interviurile și ofertele
- Elaborați diferite soluții pentru a atrage talente de pe piață (pentru angajare cu experiență) și din universități (pentru recrutare în campus)
- Parteneriat cu managerii de angajare pentru a identifica cerințele cheie pentru fiecare solicitare, companiile țintă și candidații la care să se adreseze, să dezvolte strategii de recrutare în funcție de nevoile lor de afaceri
- Dezvoltarea și menținerea unei game puternice de candidați calificați, prin diverse canale, utilizând LinkedIn, forumuri specializate de locuri de muncă, rețele sociale, recomandări, evenimente de carieră, inițiative de rețea
- Dezvoltați relații cu agenții de recrutare și firme de recrutare terțe
- Pregătiți măsurători și rapoarte periodice și ad-hoc privind activitățile de recrutare.
Oferim (printre altele):
- O șansă de a-ți testa și dezvolta abilitățile, prin proiecte provocatoare;
- Flexibilitate și independență în mediul de lucru, încurajând „noul” și mereu deschis la idei proaspete;
- Colegi grozavi cu care să lucrezi, care oferă suport, îndrumare și feedback;
- Tehnologii de ultimă generație;
- Mediu de învățare, cu acces la o gamă largă de resurse de dezvoltare, cum ar fi traininguri, ateliere și alte instrumente digitale TED, HBR și multe altele;