Senior Team Assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului:

Cautam un Senior Team Assistant pentru locatia noastra din Brasov pentru a ne sprijini echipa Focus Factory in diferite activitati si a fi un echipa-player cheie pentru diverse activitati administrative. Căutăm o persoană extrem de proactivă, pasionată, care să ne ghideze pentru cele mai bune soluții pentru problemele de zi cu zi.



Ca membru al echipei vei:



  • Organizează, coordonează și controlează procesul de călătorii de afaceri pentru membrii echipei departamentului;
  • Pregătiți și trimiteți documentele necesare (de ex. creează Coșuri de cumpărături) pentru a se asigura că produsele solicitate (de exemplu, materiale de birou, PC-uri și telefoane pentru noii angajați) sunt achiziționate/importate, expediate, plătite și distribuite solicitantului. Transmite analiza facturii la departamentul Finanțe;
  • Acționează ca persoană de contact și menține bune relații cu diverse companii externe în numele fabricii pentru a oferi servicii bune activității și membrilor echipei;
  • Organizarea de intalniri, workshop-uri, vizite la parteneri de afaceri si alte evenimente pentru a asigura buna desfasurare a evenimentelor din punct de vedere administrativ;
  • Asigurați-vă că apelanții de la birou și vizitatorii sunt întâmpinați cu curtență și îndrumați la persoanele potrivite sau răspund la întrebările lor în absența managerului, dacă este posibil;
  • Aveți grijă de protocol (inclusiv achiziția acestuia), organizează mese de afaceri.



De ce aveți nevoie pentru a reuși:

  • Diplomă universitară în Administrarea Afacerilor sau similar;
  • 2+ ani de experiență în muncă relevantă;
  • 2+ ani experiență anterioară în companii multinaționale;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Cunoștințe avansate despre pachetul MS Office.



Ceea ce oferim:

  • Program de integrare într-o echipă profesionistă, tânără și dinamică;
  • Salarii competitive (pe baza performanței) și beneficii;
  • Sănătate și bunăstare (Asigurări private de sănătate și stomatologie, asigurări de viață, activități sportive);
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala (in zona tehnica si manageriala);
  • Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie.





Descrierea profilului:

De ce aveți nevoie pentru a reuși:

  • Diplomă universitară în Administrarea Afacerilor sau similar;
  • 2+ ani de experiență în muncă relevantă;
  • 2+ ani experiență anterioară în companii multinaționale;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Cunoștințe avansate despre pachetul MS Office.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vitesco Technologies pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vitesco Technologies pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vitesco Technologies locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?