Descrierea postului:
Cautam un Senior Team Assistant pentru locatia noastra din Brasov pentru a ne sprijini echipa Focus Factory in diferite activitati si a fi un echipa-player cheie pentru diverse activitati administrative. Căutăm o persoană extrem de proactivă, pasionată, care să ne ghideze pentru cele mai bune soluții pentru problemele de zi cu zi.
Ca membru al echipei vei:
- Organizează, coordonează și controlează procesul de călătorii de afaceri pentru membrii echipei departamentului;
- Pregătiți și trimiteți documentele necesare (de ex. creează Coșuri de cumpărături) pentru a se asigura că produsele solicitate (de exemplu, materiale de birou, PC-uri și telefoane pentru noii angajați) sunt achiziționate/importate, expediate, plătite și distribuite solicitantului. Transmite analiza facturii la departamentul Finanțe;
- Acționează ca persoană de contact și menține bune relații cu diverse companii externe în numele fabricii pentru a oferi servicii bune activității și membrilor echipei;
- Organizarea de intalniri, workshop-uri, vizite la parteneri de afaceri si alte evenimente pentru a asigura buna desfasurare a evenimentelor din punct de vedere administrativ;
- Asigurați-vă că apelanții de la birou și vizitatorii sunt întâmpinați cu curtență și îndrumați la persoanele potrivite sau răspund la întrebările lor în absența managerului, dacă este posibil;
- Aveți grijă de protocol (inclusiv achiziția acestuia), organizează mese de afaceri.
De ce aveți nevoie pentru a reuși:
- Diplomă universitară în Administrarea Afacerilor sau similar;
- 2+ ani de experiență în muncă relevantă;
- 2+ ani experiență anterioară în companii multinaționale;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Cunoștințe avansate despre pachetul MS Office.
Ceea ce oferim:
- Program de integrare într-o echipă profesionistă, tânără și dinamică;
- Salarii competitive (pe baza performanței) și beneficii;
- Sănătate și bunăstare (Asigurări private de sănătate și stomatologie, asigurări de viață, activități sportive);
- Oportunitati de dezvoltare profesionala (in zona tehnica si manageriala);
- Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie.
Descrierea profilului:
De ce aveți nevoie pentru a reuși:
- Diplomă universitară în Administrarea Afacerilor sau similar;
- 2+ ani de experiență în muncă relevantă;
- 2+ ani experiență anterioară în companii multinaționale;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Cunoștințe avansate despre pachetul MS Office.