La Broadridge, am construit o cultură în care obiectivul cel mai înalt este să îi dăm pe ceilalți să realizeze mai mult. Dacă ești pasionat să-ți dezvolți cariera, în timp ce îi ajuți pe alții pe parcurs, alătură-te echipei Broadridge.
Responsabilitati
- Lucrul îndeaproape cu personalul IT pentru a diagnostica și rezolva problemele tehnice de configurare
- Lucrul direct cu clienții pentru a implementa funcționalitatea cheie - crearea unei soluții pentru a cota pe o piață, livrarea unei soluții pentru algo trading etc.
- Găsirea defecțiunilor sistemelor complexe de tranzacționare, asigurând că clienții funcționează și funcționează pe piață. Colaborarea cu echipa noastră de ingineri în cazul defecțiunilor care necesită modificări de cod
- Acționând ca interfață între utilizatorii finali de la site-ul clientului și echipa de inginerie, colectarea, analizarea și prioritizarea rapoartelor de probleme și sugestiile de caracteristici
- Responsabilități ca Manager de Conturi Servicii Clienți, asigurând în cele din urmă satisfacția clienților și o bună comunicare continuă
- Vizite ocazionale la clienți din Europa (vizitări de birouri și personal tehnic) pentru a le înțelege afacerea, a demonstra funcționalitatea nouă și a diagnostica mai bine defecțiunile sistemului
- Optimizați utilizarea de către clienți a produselor BT&CS prin instruire, reglare și consultanță
- Implementați adaptări sau îmbunătățiri ale produselor BT&CS pentru a satisface nevoile clienților, cum ar fi dezvoltarea de strategii de tranzacționare, modele de prețuri personalizate, integrarea cu sisteme terțe etc.
- Efectuați upgrade-uri ale sistemului Tbricks (interfață de linie de comandă, în principal instalări Red Hat), care include pregătirea pentru actualizare pe baza notelor de lansare disponibile și a cunoștințelor despre sistemul clientului
Profilul tau
- Experiență într-o poziție relevantă de suport IT de minim 2 ani
- Experiență practică cu sistemele Linux Server
- Familiaritate cu topologia rețelei și protocoalele principale (suficient pentru a depana cele mai frecvente probleme).
- Engleză fluentă scrisă și vorbită.
- Excelent rezolvator de probleme și bune abilități de comunicare
- Confortabil să lucrezi într-un rol de asistență, preluând apeluri și e-mailuri de la clienți pe tot parcursul zilei, uneori într-un mediu stresant
- Experienta cu sisteme electronice de tranzactionare reprezinta un avantaj.
- Cunoștințele practice despre python reprezintă un plus.
- Familiarizarea cu limbajele de programare Git și Lua este un plus.