Senior Technical Account Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

La Broadridge, am construit o cultură în care obiectivul cel mai înalt este să îi dăm pe ceilalți să realizeze mai mult. Dacă ești pasionat să-ți dezvolți cariera, în timp ce îi ajuți pe alții pe parcurs, alătură-te echipei Broadridge.

Responsabilitati
  • Lucrul îndeaproape cu personalul IT pentru a diagnostica și rezolva problemele tehnice de configurare
  • Lucrul direct cu clienții pentru a implementa funcționalitatea cheie - crearea unei soluții pentru a cota pe o piață, livrarea unei soluții pentru algo trading etc.
  • Găsirea defecțiunilor sistemelor complexe de tranzacționare, asigurând că clienții funcționează și funcționează pe piață. Colaborarea cu echipa noastră de ingineri în cazul defecțiunilor care necesită modificări de cod
  • Acționând ca interfață între utilizatorii finali de la site-ul clientului și echipa de inginerie, colectarea, analizarea și prioritizarea rapoartelor de probleme și sugestiile de caracteristici
  • Responsabilități ca Manager de Conturi Servicii Clienți, asigurând în cele din urmă satisfacția clienților și o bună comunicare continuă
  • Vizite ocazionale la clienți din Europa (vizitări de birouri și personal tehnic) pentru a le înțelege afacerea, a demonstra funcționalitatea nouă și a diagnostica mai bine defecțiunile sistemului
  • Optimizați utilizarea de către clienți a produselor BT&CS prin instruire, reglare și consultanță
  • Implementați adaptări sau îmbunătățiri ale produselor BT&CS pentru a satisface nevoile clienților, cum ar fi dezvoltarea de strategii de tranzacționare, modele de prețuri personalizate, integrarea cu sisteme terțe etc.
  • Efectuați upgrade-uri ale sistemului Tbricks (interfață de linie de comandă, în principal instalări Red Hat), care include pregătirea pentru actualizare pe baza notelor de lansare disponibile și a cunoștințelor despre sistemul clientului

Profilul tau
  • Experiență într-o poziție relevantă de suport IT de minim 2 ani
  • Experiență practică cu sistemele Linux Server
  • Familiaritate cu topologia rețelei și protocoalele principale (suficient pentru a depana cele mai frecvente probleme).
  • Engleză fluentă scrisă și vorbită.
  • Excelent rezolvator de probleme și bune abilități de comunicare
  • Confortabil să lucrezi într-un rol de asistență, preluând apeluri și e-mailuri de la clienți pe tot parcursul zilei, uneori într-un mediu stresant
  • Experienta cu sisteme electronice de tranzactionare reprezinta un avantaj.
  • Cunoștințele practice despre python reprezintă un plus.
  • Familiarizarea cu limbajele de programare Git și Lua este un plus.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Broadridge pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Broadridge pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Broadridge locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?