Senior Technical Support Engineer (Cloud)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază interesantă de creștere rapidă și expansiune și căutăm un inginer senior de asistență tehnică (Cloud) care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!


Rolul va funcționa ca principalul expert tehnic de suport în anumite produse sau servicii ale companiei. Fii persoana responsabilă pentru rezolvarea incidentelor tehnice ale clienților folosind propria experiență și cooperarea extinsă cu departamentele de inginerie ale companiei. Creați soluții, trimiteți rapoarte de eroare, coordonați sarcini complexe cu alte echipe (Inginerie, QA, DCO, Product Management), comunicați cu clienții spre deplina satisfacție a acestora.


Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol esențial și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-o muncă în ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu inconjurator. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.


Ce vei face


  • Lucrați la rezolvarea diferitelor incidente tehnice pentru clienții Companiei care implică diverse medii software, de rețea și hardware
  • Responsabil pentru construirea și menținerea unor relații puternice cu clienții capabili să prospere într-un mediu de lucru în continuă schimbare
  • Fiți la curent cu cele mai recente schimbări, tendințe și progrese tehnologice din industrie (Cloud, Stocare, Virtualizare, Aplicații de afaceri etc.)
  • Menține cunoștințe profunde despre operațiunile companiei pentru a susține în mod eficient cererile clienților
  • Interacționează cu diverse departamente pentru a analiza și rezolva probleme
  • Oferiți consiliere tehnică membrilor personalului junior și revizuiți rezultatele tehnice, evaluările și analizele
  • Asigurați dezvoltarea personalului junior în cadrul grupului de lucru prin mentorat și îndrumare tehnică
  • Elaborați documentație privind instalarea, upgrade-urile, suportul și problemele de compatibilitate.


Ce aduci (experiență și calificări)


  • Limba engleză fluentă (atât oral, cât și scris, cel puțin intermediar superior)
  • Profesionist în rețea (știi cum să folosești Wireshark, tcpdump, iperf; experiență în implementarea și configurarea serviciilor precum DHCP, DNS, L2TP/IPSEC/Open VPN, servere HTTP)
  • Windows Server profesionist (știți cum să adune și să analizeze diferite jurnale și depozite Windows; depanare la nivel de aplicație cu Procmon și Process Explorer)
  • Linux/UNIX profesional (gestionarea aplicațiilor și a configurației; RHCSA ca bază; utilizator cu putere CLI)
  • Profesionist în virtualizare (știi cum să implementezi și să gestionezi mașinile virtuale pe clustere VMware ESXi / Microsoft Hyper-V)
  • Profesionist în aplicații de afaceri (ar trebui să fie familiarizat cu unul sau mai multe dintre următoarele: MS Exchange, MS SQL, MySQL, Oracle DB, Citrix XenApp, servere NTP)
  • Bune abilități de comunicare și orientare către client, capacitatea de a prioritiza și de a comuta între o varietate de probleme sensibile la timp
  • Pasiune pentru depanare, capacitatea de a veni cu soluții eficiente pentru probleme neobișnuite.
  • Concentrare puternică asupra clienților interni, cu dorința de a învăța toate aspectele afacerii
  • Nivel ridicat de disciplină, atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită într-un mediu cu ritm rapid, menținând totuși un nivel înalt de precizie
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală și interpersonale
  • Abilități remarcabile de organizare, rezolvare de probleme și multi-tasking
  • Jucător de echipă și atitudine pozitivă, dornic să facă mai mult și să ajute, vede situațiile provocatoare ca oportunități
  • Automotivat, proactiv și capabil să lucreze cu o supraveghere minimă
  • Pasiune și angajament de a reuși muncind din greu și nu renunțați niciodată
  • Vă rugăm să trimiteți CV-ul și cererea în limba engleză


Cine suntem noi


Acronis revoluționează protecția cibernetică integrând backup, recuperare în caz de dezastru, stocare, anti-malware de generație următoare și gestionarea protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - fizic, virtual, cloud și mobil - toate la un cost redus.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acronis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acronis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acronis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?