Fa cunostinta cu echipa
Hitachi Vantara, o subsidiară deținută în totalitate de Hitachi, Ltd., ne ghidează clienții de la ceea ce este acum la ceea ce urmează, rezolvându-și provocările digitale. Lucrând alături de fiecare client, aplicăm capacitățile noastre industriale și digitale de neegalat datelor și aplicațiilor lor, pentru a beneficia atât de afaceri, cât și de societate. Peste 80% dintre cei din Fortune 100 au încredere în Hitachi Vantara pentru a-i ajuta să dezvolte noi fluxuri de venituri, să deblocheze avantaje competitive, să scadă costurile, să îmbunătățească experiența clienților și să ofere valoare socială și de mediu.
- Disponibil oriunde în SUA*
Ce vei face
Specialistul senior de asistență tehnică oferă asistență tehnică, consiliere și asistență clienților Hitachi Vantara în cazul nevoii acestora de a aborda probleme tehnice, hardware și software ale sistemului. Aceasta include produse specifice și integrarea lor, ca Soluție. Specialistul senior de asistență tehnică se ocupă în general direct cu utilizatorii finali și, ca atare, trebuie să fie capabil să comunice eficient pentru a se asigura că cerințele, precum și răspunsurile și sfaturile sunt bine înțelese de către părțile interesate.
Tipul de probleme cu care se confruntă Specialistul senior de asistență tehnică variază de la simplu la complex și poate include probleme precum incapacitatea utilizatorului final de a accesa date, performanța slabă și/sau ineficiența sistemului. Specialistul senior de asistență tehnică face parte dintr-o echipă de profesioniști ai Serviciului Clienți care sunt responsabili pentru a oferi clienților Hitachi o experiență excelentă, ca parte a unui centru de asistență rapid, la nivel mondial, 24x7.
Responsabilitati
- Oferirea de asistență la nivel superior clienților și echipelor de teren Hitachi Vantara, inclusiv prin telefon și instrumente online.
- Asistență la rezolvarea problemelor de asistență tehnică, inclusiv probleme de configurare hardware/software, defecțiuni ale produselor și întrebări tehnice.
- Efectuați gestionarea problemelor și a situației clienților, escaladați la următorul nivel de asistență, atunci când este necesar, comunicați managementului starea cazului critic.
- Management de caz
- Utilizați mai multe aplicații și instrumente tehnice pentru a ajuta la depanarea, comunicarea și gestionarea timpului.
- Contribuie la cunoaștere
- Participați la sesiuni de formare și, eventual, ajutați la desfășurarea de formare/ateliere de lucru. Participați la proiecte de echipă care sporesc eficiența succesului clienților.
Ce vei aduce echipei
- Aptitudini de a oferi servicii excelente pentru clienți, inclusiv comunicare clară, rezolvare de probleme și abilități tehnice de scriere
- Deține abilități organizatorice bune și capacitatea de a gestiona mai multe probleme simultan într-un mediu în ritm rapid și în schimbare
- Autoîncepător pozitiv, capabil să ia direcție și să lucreze într-un mediu de echipă
- Aptitudinea de a învăța și de a sprijini produse și sisteme noi
- Abilitatea de a lucra noaptea, în weekend sau în ture de așteptare, după cum este necesar, pentru a îndeplini cerințele de program
- Sunt foarte dorite abilități în una sau mai multe dintre următoarele domenii: Concepte de rețea IP (TCP/IP, Active Directory) Soluții bazate pe cloud Abilități de programare (Python, REST API) Stocare atașată la rețea Sisteme de operare (Windows, Linux, VMware) Soluții de stocare pentru întreprinderi (Hitachi, EMC, IBM) Protocol și soluții Fibre Channel (Brocade, Cisco) Alte soluții software (Veritas, MSCS, Oracle, Exchange)
Compania noastră
Hitachi Vantara face parte din familia Global Hitachi. Echilibrăm inovația cu o cultură deschisă, prietenoasă și susținerea unei companii-mamă de lungă durată, cunoscută pentru reputația sa etică. Îndrumăm clienții de la ceea ce este acum la ce urmează, deblocând valoarea datelor și aplicațiilor lor pentru a-și rezolva provocările digitale, obținând rezultate care beneficiază atât de afaceri, cât și de societate.
Oamenii noștri sunt cel mai mare atu al nostru, ei ne conduc avantajul inovației și ne străduim să oferim un loc de muncă flexibil și colaborativ în care să poată prospera. Diversitatea de gândire este binevenită, iar baza noastră de angajați este reprezentată de mai multe comunități active ale grupului de resurse pentru angajați. Oferim pachete de beneficii de vârf în industrie (muncă flexibilă, pensie generoasă și asistență medicală privată) și promovăm o cultură creativă și incluzivă. Dacă conducerea unei schimbări reale îți dă un sentiment de mândrie și ești pasionat să promovezi binele social, ne-ar plăcea să auzim de la tine.
Valorile noastre
Ne străduim să creăm un mediu incluziv pentru toți și suntem deschiși să luăm în considerare munca la domiciliu, orele comprimate/flexibile și aranjamentele flexibile. Luați legătura cu noi pentru a explora modul în care am putea să vă satisfacem nevoile specifice.
Cu rădăcinile japoneze de peste 100 de ani, cultura noastră se bazează pe valorile companiei noastre mamă exprimate ca spiritul Hitachi.
Suntem mândri să spunem că suntem un angajator cu șanse egale și salutăm toți solicitanții de angajare fără a fi atenți la rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, origine națională, statut de veteran sau dizabilitate.
Wa – Armonie, încredere, respect
Makoto – Sinceritate, corectitudine, onestitate, integritate
Kaitakusha-Seishin – Spirit de pionierat, provocare