Căutăm un specialist senior în asistență tehnică care să se alăture echipei noastre!
La Suvoda, nu suntem doar pasionați de munca pe care o facem și de impactul pe care îl are asupra vieților oamenilor, dar suntem pasionați de oamenii care o fac! În fiecare zi, este prioritatea noastră să aducem oameni talentați și motivați și să creăm un loc de muncă care să îi conducă, să îi implice și să îi păstreze.
Ce face din Suvoda un loc grozav de muncă?
Iată doar câteva puncte importante
- Colegii tăi: vei fi înconjurat de jucători de echipă inteligenți și prietenoși cărora le pasă cu adevărat de munca pe care o fac și există o mulțime de happy hours și evenimente de teambuilding pentru a conecta munca din afara
- Flexibilitatea: Suvoda creează mediul perfect pentru ca oamenii să-și integreze munca și viața, oferind ore de lucru flexibile și instrumente pentru a lucra de acasă după cum este necesar
- Creșterea și inovarea: ca parte a unei echipe în creștere, veți avea o mulțime de oportunități de dezvoltare a carierei și veți fi expus la cele mai noi tehnologii datorită concentrării noastre pe a rămâne inovatoare.
- Biroul: Spațiul nostru de birouri modern, recent renovat, este situat în centrul orașului și este dotat cu spații de lucru confortabile, zone de întâlnire pentru colaborare și tehnologie modernă care vă conectează cu ușurință la toate birourile noastre globale.
- Beneficii: Veți avea acces la un pachet solid de beneficii, cum ar fi prânz gratuit la birou în fiecare zi, un abonament de top de la cel mai bun furnizor de servicii medicale din România, o bursă de fitness și salarii competitive cu planuri de bonus
- Industria: Lucrând în studiile clinice, veți face parte dintr-o industrie provocatoare și plină de satisfacții, care vă va permite să vă dezvoltați rapid abilitățile, în timp ce vă faceți partea pentru a schimba lumea!
La ce ar trebui să vă așteptați?
În calitate de specialist senior în asistență tehnică, veți fi responsabil de identificarea și depanarea jurnalelor de erori care apar în aplicația noastră web. Veți crea și scrie interogări SQL pentru a efectua actualizări manuale în baza de date a clienților. De asemenea, veți lucra îndeaproape cu specialiștii noștri de prim-nivel în asistența clienților și cu echipa noastră de dezvoltare pentru a investiga, depana și rezolva problemele escaladate de asistență pentru clienți.
Ce vei face
- Creați și executați scripturi SQL și proceduri stocate pentru a efectua actualizări manuale ale bazelor de date ale clienților, după cum este necesar;
- Asigura suport. depanați problemele și identificați cauzele principale;
- Rezolvați problemele tehnice raportate de specialiștii Suvoda în asistența clienților și oferiți îndrumări;
- Colaborează cu echipele de livrare a serviciilor pentru a identifica soluțiile optime;
- Înțelegerea excelentă a aspectelor tehnice ale sistemului;
- Rămâneți la curent cu înțelegerea noilor funcționalități introduse de versiunile de bază ale sistemului;
- Investigați problemele critice și urgente în timp util;
- Abilitatea de a pune în comun diverse rapoarte din DB, după cum este necesar;
- Oferiți informații despre procesele actuale de asistență și sugerați îmbunătățiri.
Tu ai
Cine esti:
- De preferat o diplomă de licență (ideal în informatică);
- Cel puțin 2 ani experiență cu aplicații software bazate pe web;
- Cel puțin 2 ani de experiență în crearea și executarea de scripturi SQL și proceduri stocate;
- Expunerea la Windows (sisteme bazate pe Unix);
- Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală;
- Capabil să lucreze independent, precum și ca parte a unei echipe interfuncționale;
- Abilitati analitice, organizatorice si de planificare;
- Foarte automotivat, capabil să facă mai multe sarcini într-un mediu cu ritm rapid;
- Atenție la detalii;
- Se preferă experiență anterioară de asistență tehnică, în special în IRT sau în domeniul conexe.