Senior Treasury and Security Services Officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Notă:
Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.  

Despre echipa:

Echipa asigura procesarea operatiunilor efectuate in cadrul Treasury & Security Services Unit, mentinerea calitatii activitatilor desfasurate si gestionarea instructiunilor primite in conformitate cu reglementarile in vigoare.

Principalele responsabilități:

  • Efectuezi activitatile necesare procesarii produselor FX, MM, titluri de stat, transferuri Nostro, tranzactii Loro, transferuri cash, operatiuni cu derivative financiare, linii de finantare, operatiuni cu fonduri de investitii, platile aferente, inclusiv a corespondentei necesare investigatiilor aferente in vederea clarificarii erorilor, detaliilor lipsa etc.
  • Asiguri transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare
  • Asiguri  acuratetea si corectitudinea tranzactiilor folosind confirmarile trimise/primite
  • Efectuezi deschiderea conturilor clientilor bancari, conturilor aferente inregistrarii tranzactiilor FX si MM, inclusiv actualizarea codurilor  OLAV in sistemul informatic al bancii
  • Actualizezi lunar (sfarsitul lunii) ratele de schimb BNR in sistemul informatic al bancii
  • Actualizezi zilnic in sistemele informatice ratele BNR si punctele forward
  • Asiguri reconcilierea zilnica a tranzactiilor procesate in cadrul Treasury & Security Services Unit, inclusiv prin  inregistrarea in conturile de suspensie a tranzactiilor neprocesate de contrapartide,  bancile corespondente etc.
  • Inregistrezi descoperitul de cont curent in conturile  Nostro
  • Asiguri prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii
  • Participi la elaborarea si imbunatatirea permanenta a procedurilor interne, instructiunilor de lucru si a manualelor aplicabile zonei Operatiuni.

Condiții minime de eligibilitate:

  • Studii universitare finalizate sau in an terminal (preferabil studii  economice)
  • Minimum 2-3 ani experienta in activitatea bancara, preferabil in activitatea de operatiuni
  • Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor
  • O buna cunoastere a produselor de Trezorerie si a activitatii pietei de capital; O certificare si/sau atestare profesionala, constituie un plus – certificare Regis, Safir, ASIF
  • Cunoasterea aprofundata a aplicatiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point,).

Alte competențe necesare:

  • Integritate morala si profesionala
  • Abilitati de comunicare
  • Atentie la detalii si capacitatea de a lucra sub presiune
  • Spirit de echipa

Beneficii:

  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • Abonament medical 
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri special la peste 100 de partener
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 150 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie să a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?