Senior Workforce Management Planner – Forecasting (Based in Bangkok)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Agoda


Agoda este o platformă online de rezervare a călătoriilor pentru cazare, zboruri și multe altele. Construim și implementăm tehnologie de ultimă oră care conectează călătorii cu peste 2,5 milioane de locuri de cazare la nivel global. Cu sediul în Asia și parte a Booking Holdings, cei peste 4.000 de angajați ai noștri care reprezintă peste 90 de naționalități promovează un mediu de lucru bogat în diversitate, creativitate și colaborare. Inovăm printr-o cultură a experimentării și a proprietății, sporind capacitatea clienților noștri de a experimenta lumea.


Faceți cunoștință cu echipa noastră:


Grupul Customer Experience al Agoda servește în mod eficient clienții și partenerii noștri pentru a asigura rezultate satisfăcătoare. Această mare sarcină este îndeplinită cu sprijinul echipei noastre Global Service Vertical. Servim ca coloană vertebrală pentru operațiunile globale ale Customer Experience Group. Echipa noastră este formată din manageri de proiect, proprietari de procese, analiști și managementul talentelor. Împreună lucrăm neîncetat pentru a îmbunătăți calitatea și eficiența proceselor de asistență pentru clienți și parteneri. Lucrul cu echipa Global Service Vertical este o oportunitate excelentă de a colabora cu diverse părți interesate și de a dezvolta inițiative cu companiile noastre surori și parteneri externi din întreaga lume. Suntem un mediu foarte bazat pe date, dornici să ne mișcăm rapid și să învățăm prin experimentare. O concentrare clară pe sprijinirea clienților și partenerilor noștri este susținută de un puternic,


Ocazia:


Căutăm un Senior Forecast Planner (Workforce Management) pentru a sprijini echipa noastră CEG în creștere. Veți ajuta la gestionarea prognozelor pe termen scurt și pe termen lung, vă veți asigura că obiectivele strategice sunt îndeplinite prin modelare de prognoză, planificare colaborativă și comunicare eficientă cu diferite echipe din cadrul CEG și din alte departamente.


În acest rol, veți ajunge la:


  • Analizați tiparele volumului de contacte în funcție de campanii, grupuri de contact, cozi și seturi de abilități ale agenților
  • Dezvoltați modele de prognoză pentru a estima volumul contactelor vocale și statisticile cheie ale apelurilor, volumul e-mailurilor, chat și canale suplimentare viitoare
  • Utilizați software de gestionare a forței de muncă pentru a estima volumul de contacte și a programa personalul
  • Comunicați ajustările necesare în timp real și proactive ale planului de forță de muncă pe baza previziunilor în schimbare/dinamice și reprognozați atunci când este necesar
  • Colaborați cu alte departamente, manageri de echipă, manageri de livrare a serviciilor pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire a utilizării resurselor
  • Analizați volumul de muncă, înregistrările de vacanțe și absențe, programele de antrenament, întâlniri și coaching (scădere) pentru analiza continuă a tendințelor istorice și în scopuri de prognoză
  • Conduce/participă la proiecte legate de managementul forței de muncă


De ce vei avea nevoie pentru a reuși:


  • Experiență vastă în managementul forței de muncă, cu accent recent pe prognoza pentru programe complexe și dinamice într-o companie internă sau BPO
  • Experiența de lucru ar trebui să fie de cel puțin 5+ ani, de preferință în industriile menționate mai sus
  • Excelent avansat (VBA) și abilități de vizualizare a datelor
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală în limba engleză, capabil să lucreze cu diferite niveluri în organizație
  • Aveți o bună înțelegere a conceptelor și a parametrilor de satisfacție a clienților, inclusiv Scorul Net Promoter (NPS), Satisfacția clienților (CSAT), nivelurile de servicii ale centrului de contact


Este grozav dacă ai:


  • Experiență în SQL sau R sau Python
  • Este necesară experiență în software-ul Verint Impact 360 Workforce Optimization sau un instrument similar și, de preferință, în sistemele Genesys


Ceea ce oferim


  • Faceți parte dintr-o echipă multinațională dinamică și interesantă, bazată pe date, într-o companie de tehnologie de succes și în creștere rapidă
  • Un traseu de carieră clar definit vă va ajuta să vă dezvoltați în mod continuu abilitățile
  • Șansa de a propune idei de îmbunătățire a operațiunilor bazate pe date și de a avea impact asupra experienței clienților


Beneficii:


  • Pachet de relocare pentru angajații care se alătură din străinătate
  • Asigurare internationala de sanatate
  • Bonus anual de performanță
  • Reducere pentru rezervarea angajaților Agoda pe Agoda.com


Salutăm cererile atât locale, cât și internaționale pentru acest rol. Sponsorizare completă pentru viză și asistență pentru relocare disponibilă.


Angajator cu șanse egale


La Agoda, ne mândrim că suntem o companie reprezentată de oameni din toate mediile și orientările diferite. Prioritizăm atragerea de talente diverse și cultivarea unui mediu incluziv care încurajează colaborarea și inovația. Angajarea la Agoda se bazează exclusiv pe meritul și calificările unei persoane. Ne angajăm să oferim șanse egale de angajare indiferent de sex, vârstă, rasă, culoare, origine națională, religie, stare civilă, sarcină, orientare sexuală, identitate de gen, dizabilitate, cetățenie, statut de veteran sau militar și alte caracteristici protejate prin lege.


Pentru toate agențiile de recrutare: Agoda nu acceptă CV-uri ale terților. Vă rugăm să nu trimiteți CV-uri către aliasul nostru de locuri de muncă, angajaților Agoda sau în orice altă locație a organizației. Agoda nu este responsabilă pentru taxele legate de CV-urile nesolicitate.


Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord că Agoda vă poate prelucra datele personale în conformitate cu declarația de confidențialitate a solicitanților Agoda .


#ANLS #4 #sanfrancisco #sanjose #losangeles #sandiego #oakland #denver #miami #orlando #atlanta #chicago #boston #detroit #newyork #portland #philadelphia #dallas #houston #austin #seattle #washdc #tirana #yerevan #sydney #melbourne #perth #vienna #graz #linz #baku #minsk #brussels #antwerp #ghent #charleroi #liege #saopaolo #sofia #toronto #vancouver #montreal #shanghai #beijing #shenzhen #zagreb #cyprus #prague #Brno #Ostrava #copenhaga #cairo #alexandria #giza #estonia #helsinki #paris #nice #marseille #rouen #lyon #toulouse #tbilisi #berlin #munich #hamburg #stuttgart #cologne #frankfurt #dusseldorf #dortmund #essen #Bremen #leipzig #dresden #hanover #nuremberg #athens #hongkong #budapest #bangalore #newdelhi #jakarta #bali #bandung #dublin #telaviv #milan #rome #naples #turin #palermo #venice #bologna #florence #tokyo #osaka #yokohama#nagoya #okinawa #fukuoka #sapporo #amman #irbid #riga #beirut #tripoli #vilnius #luxembourg #kualalumpur #malta #chisinau #amsterdam #oslo #jerusalem #manila #warsaw #krakow #sintra #lisbon #porto #braga #cascais #loures #amadora #almada #doha #alrayyan #bucharest #moscow #saintpetersburg #riyadh #jeddah #mecca #medina #belgrade #singapore #bratislava #capetown #johannesburg #seoul #barcelona #madrid #valencia #seville #bilbao #malaga #oviedo #alicante #paspalmas #zaragozbanga #stockholm #zurich #geneva #basel #taipei #tainan #taichung #kaohsiung #phuket #bangkok #istanbul #ankara #izmir #dubai #abudhabi #sharjah #london #manchester #liverpool #edinburgh #kiev #hcmc #hanoi #sanaa #taiz #aden #gibraltar #marrakech #lodz #wroclaw #poznan #greensk #szecin #bydgoszcz #lublin #katowice #rio #salvador #fortress #brasilia #below #belem #manaus#curitiba #portoalegre #saoluis


Angajator cu șanse egale


La Agoda, ne mândrim că suntem o companie reprezentată de oameni din toate mediile și orientările diferite. Prioritizăm atragerea de talente diverse și cultivarea unui mediu incluziv care încurajează colaborarea și inovația. Angajarea la Agoda se bazează exclusiv pe meritul și calificările unei persoane. Ne angajăm să oferim șanse egale de angajare indiferent de sex, vârstă, rasă, culoare, origine națională, religie, stare civilă, sarcină, orientare sexuală, identitate de gen, dizabilitate, cetățenie, statut de veteran sau militar și alte caracteristici protejate prin lege.


Vom păstra cererea dvs. la dosar, astfel încât să vă putem lua în considerare pentru viitoarele posturi vacante și să puteți solicita oricând să vă ștergeți datele din dosar. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți politica noastră de confidențialitate.


Pentru toate agențiile de recrutare: Agoda nu acceptă CV-uri ale terților. Vă rugăm să nu trimiteți CV-uri către aliasul nostru de locuri de muncă, angajaților Agoda sau în orice altă locație a organizației. Agoda nu este responsabilă pentru taxele legate de CV-urile nesolicitate.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Agoda pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Agoda pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Agoda locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?