Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Avem o pasiune pentru a face diferența și de aceea echipele noastre sunt pline de indivizi creativi, cu atitudini „poate face”, care știu cum să ofere cea mai bună experiență pentru clienți. Veți lucra într-un mediu dinamic în ritm rapid cu colegi din toată lumea. lume, este un loc de muncă multicultural în care echipa ta este familia ta departe de casă.
1. Gestionarea întregului proces de defecțiune în limbile cerute pentru toate produsele suportate în cadrul departamentului și conform procedurilor Standarde: - colectați toate datele necesare privind defecțiunea - aranjați plata - contactați distribuitorul de reparații și găsiți o soluție acceptabilă pentru client - informați la timp toate părțile implicate asupra progresului reparației și a costurilor- comunică într-un mod profesionist cu toate părțile implică și informează cu privire la pasul următor- Înregistrează toate informațiile, fiecare acțiune și conversație într-o manieră concisă în instrumentul de gestionare a cazului2.Asigurarea unui activ urmărirea cazurilor deschise prin intermediul monitorului infoStandarde:- preluarea cazurilor la începutul unei ture- asigurarea unei urmăriri proactive a cazurilor deschise prin intermediul monitorului info3. Asigurarea aranjamentelor financiare legate de o defecțiune conform garanției,produse soft și rutine financiare Standarde:- știți unde să găsiți informații despre aceste subiecte- răspundeți la întrebările clienților și ale dealerilor cu privire la aceste subiecte- consultați persoana sau departamentul corect (PS, departament de garanție, companie de piață) pentru întrebări detaliate4. Escalarea cazurilor în funcție de escaladare Standarde de proces: - cunoașteți când un caz trebuie escaladat - contactați persoana potrivită (companie de piață, manager de servicii regionale, director de atelier...)manager de servicii regionale, maestru de atelier...)manager de servicii regionale, maestru de atelier...)
5. Folosind înțelegerea tehnică dobândită pentru a comunica cu toate părțile într-un mod corect și clar. Standarde: - adresați întrebările potrivite clienților și distribuitorilor de reparații pentru a furniza informațiile corecte părților relevante
6.Participarea activă la activități de îmbunătățire continuă Standarde:- Corectați atunci când este posibil sau raportați când sunt descoperite informații inexacte sau incomplete în baze de date și sisteme- Contribuiți într-un mod proactiv prin propunerea și executarea activităților de îmbunătățire necesare în cadrul echipei- Participați activ și constructiv la întâlniri7. Gestionarea cazurilor de piese conform procedurilorStandarde:- înregistrați cererea în sistem- utilizați acolo unde sunt furnizate sistemele de piese pentru a identifica disponibilitatea pieselor- luați legătura cu furnizorul pieselor și aranjați transportul dacă este necesar- informați antetul comenzii pe ETA- urmăriți expedierea a piesei- verifica daca piesa a sosit8. Întreținerea instrumentelor și a altor bunuri speciale care servesc scopului activității
Acesta ești tu: Abilități excelente de ascultare interpersonală și activă Abilități de comunicare clare Mențiune de rezolvare a problemelor Atenție puternică la detalii Abilitatea de a lucra bine în echipă Abilități de multitasking și abilități bune de organizare Gestionează stresul într-un mod pozitiv Deschis spre schimbare Doriți să lucrați în ture
Veți aduce: Cunoaștere înaltă a limbii maghiară și germană cu o cunoaștere înaltă a limbii engleze sau Fluentă a limbii bulgare și române cu o cunoaștere înaltă a limbii engleze
. Disponibil pentru a începe 10.10.2022