Descrierea postului
Dacă sunteți un profesionist în căutarea unei oportunități de dezvoltare, Emerson are un rol atrăgător pentru dvs.! Cu sediul în Cluj, veți fi în primul rând responsabil să oferiți asistență administrativă pentru echipele Emerson Process Management PSS Sales Service și Operations și locațiile din Europa în ceea ce privește diferitele tipuri de comenzi plasate de clienți.
ÎN ACEST ROL VEȚI:
- Răspundeți la RTQ de la clienții primiti de la echipele PSS Service din Europa.
- Asumați-vă drepturi de proprietate asupra comenzilor clienților primite în raport cu cotațiile și verificați-le pentru corectitudine.
- Folosind informațiile tehnice și calificarea venită de la Echipa de propuneri, elaborați cotații de vânzare simple/de rutină (folosind șabloane) pentru piese de schimb, reparații, educație și servicii de inginerie.
- Înregistrați toate comenzile clienților în CRM urmând instrucțiunile de management al vânzărilor PSS.
- Verificați toate datele de conformitate, puncte de control și comerciale pe comanda de achiziție conform standardelor europene PSS. Escalați orice întrebări către client/departamentul relevant.
- Introduceți comenzi în sistemele de procesare a comenzilor de vânzări, asigurându-vă că toate datele sunt verificate și exacte; ridicați și închideți toate rapoartele de inginerie de teren și proiectele de sistem odată facturate.
- Asigurați-vă că articolele din fabrică au fost programate pentru livrare, comenzile interne sunt plasate de către departamentul de achiziții, FER-urile ridicate și cursurile de formare sunt rezervate.
- Preluați proprietatea pentru reparațiile din fabrică și alte probleme de service.
- Contactați echipa de service pentru a informa despre starea sau posibilele provocări cu privire la comenzile primite
- Asumați-vă responsabilitatea pentru facturarea clienților odată ce comenzile sunt finalizate.
- Gestionați sondajul de satisfacție a clienților (unde este cazul).
- Mențineți toate bazele de date exacte și actualizate (SMS, JDI/JDE, CRM, OCM, SP, etc).
- Urmăriți și ajutați la îmbunătățirea proceselor și procedurilor de lucru existente.
- Dezvoltați și mențineți o cunoaștere solidă a produselor și serviciilor PSS.
- Asigurați conformitatea cu Politica de etică Emerson și cu toate cerințele corporative/legale
- Funcționează în conformitate cu standardele PSS de servicii pentru clienți în ceea ce privește gestionarea datelor și utilizarea instrumentelor și reglementările interne din fiecare țară
PENTRU ACEST ROL VEȚI TREBUIE:
- 1+ an experiență într-un rol de serviciu clienți/administrativ
- Preferă engleză avansată verbală și scrisă și alte limbi vest-europene - italiană
- Cunoștințe și/sau experiență în utilizarea sistemelor ERP/MRP reprezintă un plus
- Cunoștințe de lucru MS Office / Bune abilități interpersonale și de comunicare
- Foarte motivat și foarte bine organizat / Experiență de lucru în echipe la distanță benefică