Descrierea proiectului:
Produsul care urmează să fie suportat este o platformă de asigurare a serviciilor care permite următoarele capabilități:
- conduce traficul sintetic pe o rețea pentru a valida performanța și a izola problemele. Testarea activă mărește monitorizarea pasivă a rețelei, oferind capabilități importante de diferențiere.
-Extindeți vizualizările de performanță în întregul ecosistem de rețea pentru a identifica rapid problemele de rețea, servicii și experiența utilizatorului
- Verificați serviciile critice și performanța rețelei înainte de a începe utilizarea de către clienți, atunci când nivelurile de trafic sunt scăzute și pe măsură ce utilizarea crește
- Folosiți datele acționabile și analiza bazată pe semnături pentru a detecta neregulile și a iniția automat procedurile de testare de depanare
Responsabilitati:
• Răspunde la solicitările de asistență primite din partea clienților, inginerilor de vânzări și inginerilor rezidenți prin telefon, rețele online, e-mail și, ocazional, vizite la fața locului
• Asistență la definirea și depanarea integrării dintre soluțiile din mai multe unități de afaceri Spirent, care sunt combinate într-o soluție generală Spirent
• Raportați problemele sau defectele de proiectare, fiabilitate și întreținere către Spirent Engineering
• Diagnosticați și remediați problemele în mediile de asigurare a serviciilor pentru clienți
• Lucrați cu Spirent Product Line Management and Engineering pentru a defini caracteristicile și îmbunătățirile produsului
• Lucrați în echipe interfuncționale pentru a sprijini soluțiile Spirent
• Analizați și evaluați rezultatele testelor și validați funcționarea corectă
• Produceți documente tehnice/articole din baza de cunoștințe
Descrierea aptitudinilor:
• Trebuie să aibă experiență în diagnosticarea, depanarea și depanarea echipamentelor de rețea
• Experiență practică cu comenzile sistemului de operare Linux
• Experiență practică cu VMWare, Containers/Docker, OpenStack
• Cunoștințe de lucru cu baze de date
• Experiență de servicii/asistență pentru clienți
• Jucător de echipă puternic
• Excelente abilități de comunicare și scriere
• Trebuie să fie capabil să gestioneze un mediu dinamic, cu ritm rapid
Limba:
Engleză B2- Intermediar superior