Service Assurance Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea proiectului:


Produsul care urmează să fie suportat este o platformă de asigurare a serviciilor care permite următoarele capabilități:

- conduce traficul sintetic pe o rețea pentru a valida performanța și a izola problemele. Testarea activă mărește monitorizarea pasivă a rețelei, oferind capabilități importante de diferențiere.

-Extindeți vizualizările de performanță în întregul ecosistem de rețea pentru a identifica rapid problemele de rețea, servicii și experiența utilizatorului

- Verificați serviciile critice și performanța rețelei înainte de a începe utilizarea de către clienți, atunci când nivelurile de trafic sunt scăzute și pe măsură ce utilizarea crește

- Folosiți datele acționabile și analiza bazată pe semnături pentru a detecta neregulile și a iniția automat procedurile de testare de depanare


Responsabilitati:


• Răspunde la solicitările de asistență primite din partea clienților, inginerilor de vânzări și inginerilor rezidenți prin telefon, rețele online, e-mail și, ocazional, vizite la fața locului

• Asistență la definirea și depanarea integrării dintre soluțiile din mai multe unități de afaceri Spirent, care sunt combinate într-o soluție generală Spirent

• Raportați problemele sau defectele de proiectare, fiabilitate și întreținere către Spirent Engineering

• Diagnosticați și remediați problemele în mediile de asigurare a serviciilor pentru clienți

• Lucrați cu Spirent Product Line Management and Engineering pentru a defini caracteristicile și îmbunătățirile produsului

• Lucrați în echipe interfuncționale pentru a sprijini soluțiile Spirent

• Analizați și evaluați rezultatele testelor și validați funcționarea corectă

• Produceți documente tehnice/articole din baza de cunoștințe


Descrierea aptitudinilor:


• Trebuie să aibă experiență în diagnosticarea, depanarea și depanarea echipamentelor de rețea

• Experiență practică cu comenzile sistemului de operare Linux

• Experiență practică cu VMWare, Containers/Docker, OpenStack

• Cunoștințe de lucru cu baze de date

• Experiență de servicii/asistență pentru clienți

• Jucător de echipă puternic

• Excelente abilități de comunicare și scriere

• Trebuie să fie capabil să gestioneze un mediu dinamic, cu ritm rapid


Limba:

Engleză B2- Intermediar superior

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Luxoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Luxoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Luxoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?