Descriere
Clientul nostru are o pasiune pentru a face diferența și de aceea echipele noastre sunt pline de indivizi creativi cu atitudini „poate face”, care știu cum să ofere cea mai bună experiență clienților. Veți lucra într-un mediu dinamic în ritm rapid cu colegi din toată lumea, este un loc de muncă multicultural în care echipa ta este familia ta departe de casă.
Cu o înțelegere clară a așteptărilor clienților noștri, veți putea să asigurați și să comunicați atât verbal, cât și digital, cea mai bună soluție posibilă pentru a răspunde nevoilor clienților noștri:
1) Gestionarea întregului proces de defalcare în limbile necesare pentru toate produsele suportate în cadrul departamentului și conform procedurilor
2) Asigurarea unei urmăriri active a cazurilor deschise prin intermediul informațiilor monitorului
3) Asigurați aranjamentele financiare legate de o defecțiune conform garanției, produselor soft și rutinelor financiare
4) Escaladarea cazurilor conform procesului de escaladare
5) Folosind înțelegerea tehnică dobândită pentru a comunica cu toate părțile într-un mod corect și clar
Cerințe
Profil de limbă necesar: maghiară + germană cu engleză sau română + bulgară + engleză
Cunoștințe de bază în aplicații MS Office, cunoștințe tehnice privind vehiculele comerciale, experiență anterioară într-un rol de service clienți
Excelente abilități interpersonale și de ascultare activă
Abilități clare de comunicare
Mentalitatea de rezolvare a problemelor
Atenție puternică la detalii
Abilitatea de a lucra bine într-o echipă
Abilități de multitasking și bune abilități organizatorice
Abilitatea de a participa la cursuri în Marea Britanie timp de 4 săptămâni plătite de companie
Aplica pentru acest job
1500-1600 euro net.
[email protected]