Atos este lider global în transformarea digitală, cu 107.000 de angajați și venituri anuale de peste 11 miliarde EUR. Numărul unu european în securitate cibernetică, cloud și calcul de înaltă performanță, Grupul oferă soluții personalizate end-to-end pentru toate industriile din 71 de țări. Un pionier în servicii și produse de decarbonizare, Atos se angajează să facă un digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi. Atos este o SE (Societas Europaea), listată la Euronext Paris și inclusă în indicii bursieri CAC 40 ESG și Next 20 Paris.
Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.
În rolul său, Managerul de livrare a serviciilor asigură că domeniile cheie ale managementului furnizării de servicii sunt acoperite
- Calitatea livrării clienților, fericire și guvernare;
- Conformitate, securitate și management al riscurilor;
- Managementul costurilor;
- Clădire comunitară (externă și internă). Abilitățile personale care l-ar recomanda pe candidatul ideal pentru această poziție sunt abilitățile de comunicare eficientă atât scrisă cât și orală, flexibilitatea, orientarea spre obiective și rezultate, integritatea, gestionarea stresului.
Cele mai comune tipuri de misiuni la care lucrăm includ
- Asigurați-vă că fericirea clienților este în centrul livrării noastre zilnice;
- Planificați și finalizați sarcinile delegate la un standard înalt, livrând munca într-un interval de timp convenit;
- Coordonarea managementului patch-urilor;
- Coordonarea podului tehnic în managementul incidentelor majore;
- Suport Solution Design pentru upselling;
- Stabiliți și promovați o cultură de îmbunătățire continuă a serviciilor;
- Colaborați cu Tower Service Managers și Tower Heads pentru a gestiona prioritizarea/abilitățile vitale pentru livrarea eficientă a contului, în conformitate cu bugetul, cerințele de servicii și cu nevoile de afaceri în schimbare ale clientului;
- Active Cost Management pentru a respecta angajamentele financiare ale Atos;
- Oferă conducere în livrarea clienților echipei de livrare și clientului Atos;
- Stabiliți o interconectare strânsă cu Managerul de clienți pentru a dezvolta planuri de cont, îndeplinirea veniturilor externe, fericirea clienților, dezvoltarea oportunităților și reînnoirea contractului;
- Reprezintă clientul în cadrul Centrului Global de Livrare în cazul unor probleme critice sau incidente majore;
- Asigurați-vă că sunt instituite pregătirea/procesele pentru on/off-boarding-ul resurselor contului;
- Asigurați conformitatea cu modelul de management al serviciilor Atos și cadrul de control IT;
- Asigurați-vă concentrarea precisă de către echipa de livrare asupra Conformității și Securității;
- Asigurați conformitatea continuă cu GDPR cu sistemele întreținute de Atos care conțin date personale ale clienților;
- Examinați gestionarea și starea licențelor și certificatelor software în mod regulat, asigurând reînnoiri în timp util pentru a preveni întreruperea serviciului;
- Supervizează managementul ciclului de viață și planurile aferente pentru serviciile furnizate;
- Implicarea activă și revizuirea în Predarea către Operațiuni pentru servicii noi/modificate;
- Să fie responsabil în mod activ pentru evaluările zilnice ale serviciului cu personalul operațional cheie, stimulând responsabilitatea, acțiunea și prevenirea;
- Stimulați comportamentele de management al riscului pentru a asigura o concentrare precisă asupra riscului operațional.
- Cunostinte de limba germana;
- Cunoașterea de bază a serviciilor IT și a infrastructurii IT;
- Flexibil în abordarea rolului și a îndeplinirii sarcinilor;
- Recunoașteți în mod activ eforturile, contribuția și dedicarea celorlalți față de obiectivele strategice Atos
- Da dovada de impuls, determinare, pasiune si capacitatea de a lucra eficient ca membru si lider al echipei;
- Acționați ca un model de urmat, coaching/mentoring membrii echipei, asigurându-vă că există un plan de succesiune eficient pentru a obține și menține furnizarea de servicii end-to-end și continuitatea afacerii;
- Abilități de negociere, persuasiune și conducere în relații de afaceri.
Suntem o companie care îi pasă atât de fericirea angajaților, cât și de creșterea companiei. Atos oferă nu numai un loc de muncă ambițios și interesant, ci și o experiență de lucru plină de satisfacții, cu pachete de salarii și beneficii competitive.
Instruire și certificări În desfășurare Formare aprofundată cu produse și tehnologii actuale și emergente;
Beneficii flexibile Program medical, Beneficii sportive, Tichete de prânz, Telefon mobil, Laptop;
Compensare Pachet salarial competitiv
Zile suplimentare de concediu;
Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.