Service Desk Analyst- Spanish

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Profil:


- Comunicare fluentă (scrisă și orală) în spaniolă și engleză, învățare rapidă, autoinițiat, jucător de echipă, deschis la lucru în ture;

- Experiență bună în utilizarea și depanarea Outlook

- Experienta in depanarea Microsoft Office cu accent pe MS Word, MS Excel MS PowerPoint si Outlook reprezinta un plus;

- Experiență în utilizarea software-ului de înregistrare a apelurilor;

- Se preferă experiență anterioară ca inginer de asistență clienți/executiv de asistență tehnică;

- Bună înțelegere a proceselor de management al infrastructurii; o bună înțelegere a cadrului de proces precum ITIL ar prezenta un plus;

- Cunoștințe de bază ale sistemelor de operare bazate pe Microsoft, cu accent pe Windows X;

- Înțelegerea de bază a setării și configurării hardware a computerului.


De preferat, dar nu obligatoriu:

- Experiență anterioară în Helpdesk (Asistență vocală);

- Certificare MCP/MCSE/CCNA.


Rol si responsabilitati:

- Asigurarea suport tehnic de linia 1/linia a 2-a; răspunde la întrebările de asistență prin telefon, e-mail, chat și web

- Pentru a menține un nivel ridicat de servicii pentru clienți pentru toate întrebările de asistență și pentru a respecta toate principiile de management al serviciilor.

- Să preia responsabilitatea problemelor utilizatorilor și să fie proactiv atunci când se confruntă cu problemele utilizatorilor.

- Logare/verificarea detaliilor clientului

- Identificarea problemei și clasificarea / prioritizarea incidentului

- Crearea unui bilet în instrumentul CRM

- Referire KB pentru soluție/rezolvare și încercare de rezolvare

- Abilități interpersonale puternice sunt o condiție prealabilă.


- Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă dispersată și individual.

- Realocarea biletului la L2 dacă biletul nu este rezolvat de L1 (unde este cazul)

- Realocarea biletului către PRG-uri dacă biletul nu este rezolvat de L1 (unde este cazul)

- Traseul / Urmărirea biletelor cu alte PRG-uri

- Înregistrarea tendinței apelurilor și identificarea întreruperilor în mod proactiv

- Reapeluri pentru cazurile care nu sunt accesibile clienților și cererea clientului

- Identificarea tendinței de apeluri / bilete și evidențierea acesteia la L2 / TL, după caz, pentru confirmarea întreruperii (unde este cazul)

- Crearea biletelor pentru copii și etichetarea acestora cu biletul cu probleme

- Reapelați utilizatorul și confirmați rezoluția (unde este cazul)

Beneficii:

- Oportunitate de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic;

- pachet de beneficii atractiv;

- Tichete de prânz

- Deducere de fitness

- Asigurare de sanatate;

- Oportunitate de a se dezvolta si invata constant

- Acces la training intern (formare legată de job și soft skills).



  • Interesat? Vă rugăm să nu ezitați să aplicați!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Technologies pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Technologies pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Technologies locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?