Service Desk Analyst with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

NIVEL DE STUDII:

Diplome universitare sau student universitar în ultimul an


EXPERIENȚA PROFESIONALĂ NECESARĂ:

Certificat profesional în sisteme de operare Windows și rețele

Cunoașterea următoarelor limbi străine:

Engleză avansată (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)

A doua limbă (franceza) avansat (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)


COMPETENȚE POSTERIOR:

Cunoașterea proceselor ITIL

Bune abilități interpersonale și de comunicare

Orientarea serviciilor clienților și capacitatea de a lucra în echipă

Abilități excelente pentru tastatură soft și funcțională

Abilități de comunicare (verbală și scrisă) pentru a trata clienții generali

Rezolvarea problemelor care sunt sensibile pentru clienți, rapid și la timp.

Capacitatea de a lucra în situații necorespunzătoare.


ABILITATI:

Cunoașterea ITIL Service Delivery (procedura privind incidentele, problemele și administrarea modificărilor)

Abilități de depanare și experiență în rezolvarea LU, resetarea PWD și transmiterea mesajelor

Abilități de depanare și aplicații shrink-wrapped (MS Office, Adobe etc.)

Capacitatea de sinteză

De preferință cunoștințe despre dispozitive MAC

Abilități de depanare pentru conectivitate VPN, dial-out, routere wireless

Înregistrați-vă cu cunoștințe despre adrese active, controlori etc.

Expunerea instrumentelor de resetare a parolei

Se preferă experiență anterioară în suport tehnic.

Experienta anterioara in suport IT in mediul Corporate si/sau alte functii de mare sensibilitate referitoare la clienti


EXPERIENTA DE MUNCA NECESARA:

+ 6 luni experiență în muncă

Experienta anterioara pe o pozitie de relatii cu clientii este o cerinta a postului.

Experienta anterioara in suport tehnic constituie un avantaj.


OBIECTIVELE POSTULUI:

Oferirea suportului tehnic prin telefon sau email facand dovada profesionalismului in relatia cu clientii.


SARCINI, ATRIBUȚII, ACTIVITĂȚI:

-Gestionarea tichetelor (ordinelor de lucru) conform indicatorilor de performanta si SLA (Service -Level Agreement) stabiliti la nivel de proces: Responsabil de crearea tichetelor de munca/alocarea/diviziunea pe categorii/ prioritizarea/monitorizarea/escalada/incheierea si obtinerea a feedback-ului.

-Gestionarea apelurilor telefonice primite de la client prin aplicarea regulilor si prevederilor specifice comunicate la nivel de proces

-Rezolvarea problemelor de natura tehnica si urmarirea pasilor/etapelor pentru tratarea incidentelor specifice raportate la nivel de proces; respectarea tuturor parametrilor și cu respectarea specificațiilor comunicate

-Pregatirea incidentului MIS in conformitate cu cerintele

-Redistribuirea biletelor care nu au fost rezolvate (unde este cazul)

-Tichete de rutare/urmărire alocate în sistem sau cu alte PRG

-Acțiune proactivă în vederea gestionării eficiente a cozii (Remedy Queue Management)


BENEFICII:

Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic;

Pachet de beneficii atractiv

Tichete de prânz

Deducerea de fitness

Transport dedus

Asigurari de sanatate si schema dentara

Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă

Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?