Service Desk Analyst with Greek

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Profil:


- Comunicare fluentă (scrisă și orală) în greacă și engleză, învățare rapidă, autoinițiat, jucător de echipă, deschis la lucru în ture;


- Experiență bună în utilizarea și depanarea Outlook


- Experienta in depanarea Microsoft Office cu accent pe MS Word, MS Excel MS PowerPoint si Outlook reprezinta un plus;


- Experiență în utilizarea software-ului de înregistrare a apelurilor;


- Se preferă experiență anterioară ca inginer de asistență clienți/executiv de asistență tehnică;


- Bună înțelegere a proceselor de management al infrastructurii; o bună înțelegere a cadrului de proces precum ITIL ar prezenta un plus;


- Cunoștințe de bază ale sistemelor de operare bazate pe Microsoft, cu accent pe Windows X;


- Înțelegerea de bază a setării și configurării hardware a computerului.


De preferat, dar nu obligatoriu:


- Experiență anterioară în Helpdesk (Asistență vocală);


- Certificare MCP/MCSE/CCNA


Responsabilitati:


- Oferirea suport tehnic; Răspuns la întrebările de asistență prin Web, e-mail, chat și telefon;


- Menținerea unui grad ridicat de servicii pentru clienți pentru toate întrebările de asistență și aderarea la toate principiile de management al serviciilor;


- Identificarea problemei și clasificarea/prioritizarea incidentului;


- Referire KB pentru soluție/rezolvare și încercare de rezolvare;


- Abilități interpersonale puternice sunt o condiție prealabilă;


- Capacitate de a lucra eficient într-o echipă dispersată și individual;


- Realocarea biletului către PRG-uri dacă biletul nu este rezolvat de L1/L2 (unde este cazul);


- Traseul / urmărirea biletelor cu alte PRG-uri;


- Înregistrarea tendinței apelurilor și identificarea întreruperilor în mod proactiv; apeluri înapoi pentru cazurile care nu sunt accesibile clienților și cererea clientului;


- Înregistrarea/Actualizarea mesajului de întrerupere/buletin în Remediu/ACD pe baza actualizării stării primite de PRG;


- Identificarea tendinței de apeluri/tichete și evidențierea acesteia către TL/SDM ca aplicabil pentru confirmarea întreruperii;


- Reapelați utilizatorul și confirmați rezoluția (unde este cazul);


- Efectuarea de Audituri si Mentor Membrii echipei L1; Instruirea echipei L1 pe proces/probleme de top;


- Capacitatea de a intocmi Rapoartele MIS;


- Experienta in gestionarea escaladarii clientilor si interfatarea cu clientii;


- Conducerea de inițiative de calitate și excelență în proces;


- Responsabil pentru indeplinirea obiectivelor definite de proiect;


- Respectarea tuturor proceselor și procedurilor;


- Gestionarea timpului și a concediilor.


Beneficii :


Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic;


Pachet de mutare dacă este necesar;


Pachet de beneficii atractiv;


Tichete de prânz;


deducere de fitness;


Asigurare de sanatate;


Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă


  • Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?