Service Desk Consultant with German Job

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cine suntem noi

Căutăm noi membri în echipa noastră de asistență Service Desk!

Echipa noastră de Service Desk are sediul în Sibiu, Cluj, Brașov și Timișoara și oferă activități de suport de înaltă calitate pentru mai multe medii de sistem (Mainframe Host, SAP, aplicații financiare și logistice bazate pe web).

Cu sediul central în Wolfsburg (Germania), clientul este unul dintre cei mai importanți producători mondiali de automobile și vehicule comerciale și cel mai mare producător de automobile din Europa. Cu viitorul său program „ÎMPREUNĂ-Strategia 2025”, Grupul pune bazele pentru a deveni un lider global al mobilității durabile.

Ce vei face

  • Acționează ca contact principal pentru incidente și/sau solicitări de servicii
  • Rezolvarea incidentelor in urma documentatiei existente
  • Monitorizarea tuturor aplicațiilor prin instrumente de monitorizare
  • Efectuarea inregistrarii calificate a incidentelor si solicitarilor de service
  • Furnizarea de informații corecte altor echipe de suport pentru infrastructură (asistență de nivel 2)
  • Urmărirea de la capăt la capăt a biletelor

Ce vei aduce cu tine

  • Ar fi bine să aveți o diplomă de licență în domenii tehnice/non-tehnice
  • Minim 6 luni de experiență în asistență clienți sau call center
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și cercetare
  • Promptitudine, proactivitate și gândire orientată către client
  • O calificare ITIL este de preferat, dar nu esențială
  • Cunoașterea excelentă a limbii germane și engleze atât vorbite cât și scrise

Ce este în ea pentru tine

✔ Noile începuturi pot fi o provocare. Promitem o integrare ușoară și un mentor de sprijin

✔ Alegeți stilul dvs. de lucru: alegeți dintre oportunitățile de lucru de la distanță, hibride sau de birou

✔ Pasăre timpurie sau bufniță de noapte? Proiectele noastre au ore de lucru diferite pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră

✔ Nimeni nu se naște expert. Perfecționați-vă abilitățile tehnologice cu certificările noastre sponsorizate, cursurile și platformele de e-learning de top

✔ Vrem să fii sănătos! Bucurați-vă de asigurările noastre private de sănătate ⁠ – este făcută la comandă pentru dvs

✔ O minte limpede este o minte sănătoasă. Participați la sesiuni individuale de coaching sau faceți un pas mai departe, alăturându-vă la Școala noastră de coaching acreditată

✔ Profită la maximum de petrecerile noastre epice sau de evenimentele tematice – sunt concepute cu dragoste pentru oamenii noștri și familiile lor

NTT DATA România este un angajator cu șanse egale și ia în considerare toți solicitanții indiferent de rasă, culoare, religie, cetățenie, origine națională, ascendență, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, informații genetice, dizabilitate fizică sau psihică, veteran sau stare civilă, sau orice altă caracteristică protejată de lege. Ne angajăm să creăm un mediu divers și incluziv pentru toți angajații.

Dacă aveți întrebări, suntem bucuroși să vă auzim la [email protected]. Nu este locul de muncă pentru tine? Poate ai un prieten care s-ar potrivi perfect. Trimite-le acest link!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NTT DATA Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?