Service Desk – Controlling Expert

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Undelucram.ro in numele:

Allianz Services

Suntem actuari, analisti de afaceri, experti in finante, manageri de consultanta, oameni de resurse umane, profesionisti in comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz.

Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.

Rolul postului

Rolul Service Desk – Expert Control oferă o imagine de ansamblu și configurarea Centrului de Control de Competență din perspectivă de conținut, definind procesele în sfera de aplicare pentru echipele de suport de nivel 1 și 2.

Responsabilitati

  • Analizați procesele, activitățile, sarcinile existente și grupați-le în zone de responsabilitate dedicate
  • Propuneți procese pentru integrarea suportului de nivel 1 și 2
  • Creați și mențineți toată documentația funcțională și tehnică a sistemului, precum și politicile legate de instrumentele și procesele din domeniu.
  • Contribuie la dezvoltarea cerințelor funcționale/tehnice bazate pe nevoile Finanțe, Controlling și Business Team.
  • Procesează cazurile și sarcinile pentru suport de nivel 1
  • Gestionarea helpdesk-ului de control și rezolvarea subiectelor de escaladare cu ajutorul echipelor dedicate, în funcție de tema interogării.
  • Oferă asistență în cazul în care instrumentele și procesele proiectate nu funcționează conform procedurilor
  • Identifică și conduce optimizarea proceselor + standardizarea pentru subiectele Service Desk
  • Funcționează în SAP și Service Now și alte instrumente dedicate companiei
  • Controlează procedurile desktop relevante pentru ca Service Desk să fie actualizat
  • Menționează legătura cu alte unități și departamente de afaceri și favorizează relații bune

Cerințe

  • Diplomă universitară (de preferință Administrarea Afacerilor, Economie sau Finanțe)
  • Experiență de lucru relevantă în management de proiect, finanțe, controlling sau consultanță (mai mult de 3 ani)
  • Limba engleză fluentă este obligatorie
  • Cunoștințe MS Office (Excel, PowerPoint), SAP și Service Now
  • Atitudine auto-începătoare și autonomă de muncă
  • Experiența de tranziție este un plus

Aptitudini

  • Comportament proactiv și implicare într-un mediu financiar dinamic și de control
  • Abilitati excelente de comunicare
  • Bune abilități organizatorice
  • Atitudine analitică puternică și structurată
  • Comportament orientat către client și servicii
  • Experiență solidă în finanțe și controlling

Beneficii

Veniți de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

  • Compensație salarială fixă ​​împreună cu beneficii fixe.
  • Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.

  • Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
  • Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!
  • Programul de recomandare a angajaților
  • Oferte și reduceri exclusive
  • Plan de cumpărare de acțiuni
  • Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
  • Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
  • Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
  • Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
  • Program de lucru flexibil

FlexiBenefits - Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar prin asigurarea echilibrului dvs. adecvat între viața profesională și viața privată.

  • Servicii medicale
  • Pensiune privata
  • Turism intern
  • Experiențe inteligente
  • Tichete de masă
  • Bonuri de transport
  • Eveniment cultural
  • Telemunca
  • Cadouri și cadouri
  • Donații

Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informații sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Undelucram.ro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Undelucram.ro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Undelucram.ro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?