Service Desk with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cine suntem noi:

Wipro Ltd. este o companie de consultanță și tehnologie informațională lider la nivel mondial, cu peste 190.000 de angajați dedicați care deservesc clienții de pe șase continente. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. Împreună, descoperim idei și conectăm punctele pentru a construi un viitor mai bun și îndrăzneț.

Divizia de inginerie și cercetare și dezvoltare a Wipro construiește în România un nou Centru de excelență. Vorbim produse conectate (AV/EV, Edge Computing), software, cloud și platforme de date, industria 4.0.

Vrei să te bucuri de oportunitățile într-o echipă nouă și în creștere? Vom crește echipa la câteva sute de ingineri în următorii câțiva ani.

Ești flexibil, dornic să înveți și să lucrezi în noile tehnologii? Avem multe proiecte, traininguri și oportunități de a învăța și de a crește.

Vă bucurați de flexibilitate, de capacitatea de a lucra între un birou de top și confortul casei dvs.? Wipro are cele mai tari birouri în două dintre cele mai bune locații din București și Timișoara, precum și flexibilitate de a alege orele de lucru.

Primim oamenii care sunt curioși, flexibili și mereu gata să învețe lucruri noi, deoarece ne mândrim cu tehnologiile de la niște mentori uimitori și care sunt capabili să ne învețe lucruri noi, pe măsură ce apreciem și recompensăm experiența.


EXPERIENȚA PROFESIONALĂ NECESARĂ:

Certificat profesional în sisteme de operare Windows și rețele

Cunoașterea următoarelor limbi străine:

engleză min. Nivelul B2

germană min. Nivelul B2


COMPETENȚE POSTERIOR:

Cunoașterea proceselor ITIL

Bune abilități interpersonale și de comunicare

Orientarea serviciilor clienților și capacitatea de a lucra în echipă

Abilități excelente pentru tastatură soft și funcțională

Abilități de comunicare (verbală și scrisă) pentru a trata clienții generali

Rezolvarea problemelor care sunt sensibile pentru clienți, rapid și la timp.

Capacitatea de a lucra în situații necorespunzătoare.


ABILITATI:

Cunoașterea ITIL Service Delivery (procedura privind incidentele, problemele și administrarea modificărilor)

Abilități de depanare și experiență în rezolvarea LU, resetarea PWD și transmiterea mesajelor

Abilități de depanare și aplicații shrink-wrapped (MS Office, Adobe etc.)

Capacitatea de sinteză

De preferință cunoștințe despre dispozitive MAC

Abilități de depanare pentru conectivitate VPN, dial-out, routere wireless

Înregistrați-vă cu cunoștințe despre adrese active, controlori etc.

Expunerea instrumentelor de resetare a parolei

Se preferă experiență anterioară în suport tehnic.

Experienta anterioara in suport IT in mediul Corporate si/sau alte functii de mare sensibilitate referitoare la clienti



EXPERIENTA DE MUNCA NECESARA:

+ 6 luni experiență în muncă

Experienta anterioara pe o pozitie de relatii cu clientii este o cerinta a postului.

Experienta anterioara in suport tehnic constituie un avantaj.



OBIECTIVELE POSTULUI:

Oferirea de suport tehnic telefonic sau email facand dovada profesionalismului in relatia cu clientii.



SARCINI, ATRIBUȚII, ACTIVITĂȚI:

Gestionarea tichetelor (ordinelor de lucru) conform indicatorilor de performanță și SLA (Service Level Agreement) stabiliți la nivel de proces: Responsabil de crearea tichetelor de lucru/alocarea/diviziunea pe categorii/ prioritizarea/monitorizarea/escalada/încheierea și obținerea părere.

Gestionarea apelurilor telefonice primite de la client prin aplicarea regulilor si prevederilor specifice comunicate la nivel de proces

Rezolvarea problemelor de natura tehnica si urmarirea etapelor/etapelor pentru tratarea incidentelor specifice raportate la nivel de proces; respectarea tuturor parametrilor și cu respectarea specificațiilor comunicate

Pregătirea incidentului MIS în conformitate cu cerințele

Redistribuirea biletelor care nu au fost rezolvate (unde este cazul)

Bilete de rutare/urmărire alocate în sistem sau cu alte PRG

Acțiune proactivă în vederea gestionării eficiente a cozii (Remedy Queue Management)



BENEFICII:

Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic;

Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv

Tichete de prânz

Asigurare de sanatate

Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă

Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?