Service Desk with Italian

Experiență de asistență pentru utilizatorul final o Trei până la patru (3-4) ani de experiență în furnizarea de asistență pe teren pentru infrastructura IT, care include depanarea problemelor hardware, software, ale sistemului de operare și remedierea problemelor fără a afecta/încălca garanția hardware sau cerințele de conformitate cu securitatea clientului.

o Abilități bune de gestionare a clienților, o Bune în comunicarea orală și scrisă o Capacitate de a interacționa și de a lucra cu clienții la diferite niveluri. o Auto-condus și orientat spre rezultate. o Pasionat cu adevărat de muncă o Abilitatea de a lucra cu termene limită și de a finaliza sarcinile la timp.

• Depanare și reparare hardware o Experiență practică în instalarea și depanarea problemelor hardware pentru laptop, desktop,

Imprimante și accesorii o Cunoștințe de bază despre LAN, WAN, setări și concepte de server. Capacitatea de a efectua activitate inteligentă și de asistență fizică sub instruire, la locații. o Abilitatea de a ridica/deplasa echipamente informatice cu o greutate de până la 50 de livre. o Sala de conferințe Asistență și depanare echipamente A/V o Configurare de bază a telefonului VOIP și depanare

o Suport manual inteligent pentru hardware-ul periferic și de rețea, inclusiv, dar fără a se limita la monitoare, tastaturi, șoareci, imprimante, faxuri, scanere, routere, routere fără fir, comutatoare, firewall-uri, rafturi, dulapuri, panouri de terminare a datelor cu mai multe porturi, toate sub Capacitatea „Mâini inteligente”.

• Sistem de operare și software o Cunoștințe în suport la birou pentru instalarea și depanarea sistemelor de operare (Win 7/ Win

10 / MAC / Linux) o Experiență cu software anti-spyware și anti-virus. o Instalare de bază și depanare a software-ului / aplicației standard precum Adobe, browsere

o Instalarea de bază și depanarea aplicațiilor de birou (O365, Outlook, Excel, Word,

PowerPoint, Teams, Skype, OneDrive) o Cunoașterea principiilor de lucru în rețele TCP/IP, DNS, DHCP, VPN și RDP o Înțelegerea de bază, configurarea e-mailului și depanarea dispozitivului mobil

Sistem de management (Airwatch / Xenmobile / Mobile iron etc), o Înțelegerea de bază privind backup-urile de date,

o Înțelegere de bază și depanare pentru VDI, SCCM / LanDesk / Altris, o Configurare de bază și depanare a mașinilor/dispozitivelor mobile Apple o Contribuție la crearea articolului KB

o Asigurarea că toate SRQ-urile, Incidentele sunt abordate în termenele SLA stipulate

  • • Instrumente și proces o Cunoștințe și experiență privind cererile de servicii și procesul de gestionare a incidentelor, o De preferință cu o diplomă de asociat în electronică și certificare CompTIA A+. o Cunoașterea și experiența instrumentelor de ticketing (ServiceNow / Remedy etc.),

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Technologies pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Technologies pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Technologies locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?