Service Desk Working Student Job

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

NTT DATA este un important furnizor de servicii IT și partener global de inovare, cu sediul în Tokyo, cu operațiuni de afaceri în peste 40 de țări. Ajutăm la dezvoltarea de soluții inovatoare de afaceri și IT pentru organizațiile din sectorul public și privat. NTT DATA România oferă asistență pentru dezvoltare și consiliere de specialitate furnizorilor de servicii IT, integratorilor de sisteme, companiilor de software și clienților din diverse industrii.

Este timpul să vă regândiți ce așteptări de la angajatorul dvs

La NTT DATA România, înțelegem că nu vă construiți doar o carieră, ci vă construiți o viață. Principalul nostru atu îl reprezintă oamenii și credem că succesul nostru depinde de oportunitățile pe care le ai de a-ți extinde talentul. Cu 119.500 de colegi, operațiuni de afaceri în peste 50 de țări și cu multe dintre Fortune Global 100 printre clienții noștri, o carieră la NTT DATA vă oferă nenumărate modalități de a avea un impact într-o organizație în creștere rapidă. Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră stelară, vă invităm să aplicați online astăzi.

Prezentare generală a proiectului

Căutăm noi membri în echipa noastră de asistență Service Desk!

Echipa noastră de Service Desk are sediul în Sibiu, Cluj, Brașov și Timișoara și oferă activități de suport de înaltă calitate pentru mai multe medii de sistem (Mainframe Host, SAP, aplicații financiare și logistice bazate pe web).

Cu sediul central în Wolfsburg (Germania), clientul este unul dintre cei mai importanți producători mondiali de automobile și vehicule comerciale și cel mai mare producător de automobile din Europa. Cu viitorul său program „ÎMPREUNĂ-Strategia 2025”, Grupul pune bazele pentru a deveni un lider global al mobilității durabile.

Ce vă puteți aștepta și ce vrem să faceți
  • Transfer de know-how de la colegii seniori cu privire la procesele de business implicate la client
  • Implicat în traininguri la locul de muncă privind instrumentele și tehnologiile utilizate
  • Ocuparea sarcinilor administrative (ex. redactarea documentației pentru biletele primite de echipă)
  • Cunoașterea echipei și a rolului fiecărui membru în cadrul proiectului
  • Înțelegerea nevoilor clientului și a modului de a le atinge așteptările

La ce ești bun și de ce ai nevoie pentru a câștiga
  • Studiul în curs în orice domeniu este o necesitate
  • Interes pentru domeniul tehnic și pentru a câștiga experiență în industria auto
  • Gândire analitică și orientată spre rezultate
  • Abilități puternice de comunicare
  • Fluență în limba germană și engleză

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NTT DATA Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?