Service Management Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală

Analistul de servicii pentru piețele de capital va juca un rol esențial în sprijinirea echipei de management al serviciilor piețelor de capital în coordonarea și livrarea tuturor serviciilor tehnologice furnizate de organizația noastră de asistență, către una sau mai multe locații ale piețelor de capital, LSE, Turquoise, FX.

Pentru a asigura stabilitatea și excelența operațională, echipa de management al serviciilor pentru piețele de capital gestionează și operează procesele de incidente, probleme, schimbări, tranziție de servicii și SLM ITIL pe piețele de capital. De asemenea, gestionează comunicațiile cu incidente majore și oferă recenzii lunare cheie ale serviciilor. Rolul cheie al analistului de servicii pentru piețele de capital va fi acela de a lucra alături de echipa de management al serviciilor de piețe de capital pentru a oferi sprijin în guvernarea și furnizarea acestor servicii.

Responsabilități cheie

  • Sprijinirea guvernanței operaționale a procedurii de management al schimbării piețelor de capital
  • Asistență la coordonarea și comunicarea întreruperilor serviciului și a evaluărilor post incidente rezultate
  • Colectarea datelor și producerea de rapoarte care vor constitui punctele cheie de guvernare pentru întâlnirile operaționale
  • Sprijin pentru echipa de management al serviciilor piețelor de capital în analiza datelor pentru a oferi informații despre tendințele serviciilor
  • Identificați în mod proactiv oportunitățile de îmbunătățire operațională și lucrați cu echipa desemnată pentru a le oferi
  • Promovați, validați și îmbunătățiți calitatea datelor în instrumentele noastre de gestionare a serviciilor, care alimentează analiza serviciilor noastre, planurile de îmbunătățire a serviciilor și raportarea
  • Promovați și promovați îmbunătățirea serviciilor în mod continuu pentru a îmbunătăți continuu calitatea și satisfacția clienților cu serviciile Piețelor de capital
  • Lucrați îndeaproape cu echipele de tehnologie și de afaceri pentru a vă asigura că acțiunile care decurg din incidente, probleme și modificări sunt urmărite în timp util și pentru a valida integritatea acesteia
  • Propune și implementează în mod proactiv practici, procese și instrumente de lucru pentru a oferi eficiență și îmbunătățiri în cadrul unității alocate
  • Gestionarea și controlul documentației pentru a asigura o singură sursă de adevăr a tuturor garanțiilor noastre

Profilul candidatului / Abilitățile cheie

  • Organizat și proactiv cu capacitatea de a analiza și extrage date din numeroase surse
  • Abilități excelente de prezentare și raportare: Excel, Power Point
  • Excelent comunicator cu toate nivelurile din cadrul organizației
  • Conexiune orientată cu înclinație pentru construirea de relații personale pe termen lung
  • Învață constant, mereu dispus să exploreze idei noi și să construiască soluții noi
  • Expunere anterioară la Service Now
  • Abilitatea de a lucra în conformitate cu cele mai bune practici și standarde: ITIL V3, ISO 9001
  • Excelenta automotivare si flexibilitate
  • Abilități lingvistice: engleză competentă scris și vorbit
  • Candidatul trebuie să aibă un istoric consecvent într-un rol echivalent (expunerea la managementul serviciilor)

Căutăm oameni curioși din punct de vedere intelectual, pasionați de imaginea de ansamblu a modului în care industria tehnologiei evoluează, gata să pună întrebări dificile și să facă față scenariilor complicate. Dacă ești creativ și rezolvă probleme, acesta este locul unde trebuie să fii, deoarece te va sprijini să-ți avansezi rapid în carieră.

Maximizăm potențialul fiecărui angajat prin dezvoltarea personală și printr-o gamă largă de instrumente de învățare atât formale, cât și informale. Credem că remunerarea oamenilor noștri cu salarii competitive și o serie de beneficii atractive, cum ar fi:

25 de zile de concediu pe an

1 zi liberă suplimentară de ziua ta

Alocație anuală de sănătate

Plan de cumpărare de acțiuni

Asigurare medicala de sanatate

Abonament medical (servicii medicale preventive)

Acoperire dentara

Asigurare de viata

Pensiune Privată Pilonul 3

Tichete de masă

Beneficii flexibile

Evenimente de voluntariat

Team Buildings

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la LSEG (London Stock Exchange Group) pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la LSEG (London Stock Exchange Group) pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are LSEG (London Stock Exchange Group) locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?