Descrierea postului
Descrierea postului:
Căutăm un lider de management al serviciilor vorbitor de germană care să se alăture echipei noastre IT. În acest rol, veți fi responsabil pentru operațiunile de service pentru unul dintre clienții noștri.
Managerul de operațiuni de contract și servicii ar trebui să aibă experiență practică în mai jos:
- Managementul operațiunilor de servicii, inclusiv managementul incidentelor, managementul problemelor și managementul incidentelor majore
- Managementul și respectarea SLA
- Managementul echipei de operațiuni conform cerințelor
- Raportarea stării către conducere
- Managementul riscurilor și problemelor cu atenuare
Rol și responsabilități- Gestionarea tranziției: gestionați tranziția serviciului între piste și echipe
- Managementul serviciilor și operațiunilor: Urmăriți serviciul și operațiunile cu:
- Rezolvarea incidentelor
- Îndeplinirea cererii de servicii
- Respectarea SLA
- Clauze penalizatoare
- Gestionează ambele seturi de contracte – cu clienții, precum și cu partenerii Infosys
- Punct de contact pentru managementul escaladei către servicii și operațiuni
- Evaluați domeniul de aplicare al elementelor de lucru din limitele domeniului de aplicare documentat și creați comenzi de lucru separate pentru sarcinile din afara limitei definite
- Interacționează cu proprietarii de servicii și pistele respective pentru a gestiona suportul operațional, riscurile și problemele
- Planificați și furnizați îmbunătățiri ale serviciilor pe toată durata
- Pregătiți și publicați rapoarte de stare pentru părțile interesate
- Lucrați într-un mediu 24*7
Cerințe de experiență și abilități
- Experiență practică în managementul operațiunilor de service
- Bună înțelegere cu managementul incidentelor și procesele de management al schimbărilor (procese ITIL)
- Demonstrează judecată sănătoasă și capacitatea de a lucra într-un mediu de echipă pentru a-și îndeplini responsabilitățile profesionale și organizaționale
Cerințe suplimentare
- Cunoaște fluent abilități verbale și scrise în limba germană și engleză
- Ar trebui să aibă abilități/experiență față de client și să fie un jucător de echipă.
- Certificare ITIL
Abilități comportamentale
Pe lângă calificările profesionale ale candidaților, acordăm o mare importanță pe lângă diverse forme de profil de personalitate. Acestea includ:
- Bune abilități analitice
- Gradul de inițiativă și flexibilitate
- Foarte buna orientare catre client
- Conștientizare de înaltă calitate
- Abilități ridicate de comunicare verbală și scrisă
- Disponibilitate și flexibilitate de a învăța rapid și de a se adapta la diferite procese, după cum o cere situația